Vorige week binnengekregen en even laten rusten, deze patient is er waarschijnlijk iets erger aan toe dan de Roland U-20.
Hier doen veel toetsen het wel, maar een groot aantal ook niet. Er lijkt een schema in te zitten van toetsen die het wel en toetsen die het niet doen.
Voor zij die dit instrument alweer in de synthesizer-dump van hun geheugen hebben gestopt, hier een aantal foto's
De nogal bekraste achterkant, waarschijnlijk altijd mee uitgeweest.
Blijkbaar is het verzinnen van een goede architectuur erg moeilijk, ook hier zit alles aan de bovenkant vast.
Het is nu 3.25, morgen werken, dus morgen ga ik de printplaten eruit halen om bij het toetsenbord te kunnen komen. wellicht dat het ontmantelen van het toetsenbord minder werk is dan bij de U-20. Het ziet er hier in ieder geval iets robuster uit.
Hier doen veel toetsen het wel, maar een groot aantal ook niet. Er lijkt een schema in te zitten van toetsen die het wel en toetsen die het niet doen.
Voor zij die dit instrument alweer in de synthesizer-dump van hun geheugen hebben gestopt, hier een aantal foto's
De nogal bekraste achterkant, waarschijnlijk altijd mee uitgeweest.
Blijkbaar is het verzinnen van een goede architectuur erg moeilijk, ook hier zit alles aan de bovenkant vast.
Het is nu 3.25, morgen werken, dus morgen ga ik de printplaten eruit halen om bij het toetsenbord te kunnen komen. wellicht dat het ontmantelen van het toetsenbord minder werk is dan bij de U-20. Het ziet er hier in ieder geval iets robuster uit.
Laatst gewijzigd:
In tegenstelling tot de U-20 (die heel schoon was/is), was het keyboard van de Yamaha SY-55 zo vuil, dat 1 haal van mijn doekje over de contacten onder het keyboard 2 vette sporen opleverde. Ik hoefde geneeens schoonmaak middel te gebruiken. Toen ik daarna schoonmaakmiddel gebruikte, was dat witte doekje nog zwarter dan de Yamaha zelf.