Gekkenhuis!

Kraan

Ouwe rot
Misschien ongebruikelijk om op deze plek een link te posten die afkomstig is van synthforum zelf, maar ik was hier wel heel erg over verbaasd.

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?threadid=68787

150 euro?

Is dat normaal? Of wordt dit normaal? Het is dat ik er al 1 heb, dat ik hem niet hoef. Maar voor deze prijs ben ik in staat om een 2e te kopen. Al is het alleen omdat het een belachelijke lage prijs is voor een bak die mijn inziens echt wel vet is!

Ja, ik zag er ook al een staan voor 225 die maar niet weg gaat. Een erg leuke VA met een prima toetsenbord ook nog.

tis dat ik geen centen heb en vammidag een andere belachelijke goedkope aankoop ga doen.......want anders.
lekkere toetsen!!

Inderdaad gekkenhuis, die bak is echt wel meer waard dan dat.
Op deze manier zou de plg150AN nog hoogstens 50 euro mogen kosten!

Maargoed ik heb dus ook al een an1x en hoef geen reserve te hebben. Vraag me toch af wat er nou mis is met deze synth waarom hij nog maar zo weinig opbrengt nu.

Ja, bestaat er geen www.verslaafdenforum.nl met een marktplaats of zo?

Een marktplaats waar allerlei mooie spullen voor idioot lage prijzen van eigenaar wisselen?

:)

NOTE!

Op geen enkele manier is bovenstaande manier suggestief richting Mindbleep!

:bekdicht: :biertje:

Ik denk dat je rond de 75 euro kwijt bent om de knopjes te laten vervangen, dan kom je dus uit op die 225 euro van de andere AN1x. Je bent goedkoper uit natuurlijk als je het zelf kan.

Als het gewoon 2 knopjes zijn die je over/op de potmeter schuift/klikt dan hoeft dat toch geen 75 euro te kosten?

Ik ging uit van het ergste, dat je de gehele knoppen moet vervangen.

Zo, hij staat nu in mijn studio 8)

Coole deal, zeker! Knopjes bestellen kost 10 euro...

Grtz,
Jeroen

Origineel geplaatst door Jeroen
Zo, hij staat nu in mijn studio 8)

Coole deal, zeker! Knopjes bestellen kost 10 euro...

haha
Grtz,
Jeroen

en je had zo,n mooie stuud,...
hadje m niet aan een beginneling kunnen,...yoke
maaruh de an1x werdt toen byna gelijktydig uitgebracht met de nordlead 1 voor ongeveer de zlfde prijs,...

giel; desktop van een an1x,...welke isdadan...?

:confused: zit in de rm1x ook niet de dsp van de an1x ...met sequencer en drum samples
:halleluja

Origineel geplaatst door gerrie79
tis dat ik geen centen heb en vammidag een andere belachelijke goedkope aankoop ga doen.......

de ax-80 in den haag??

ook nie verkeerd,
maar ben benieuwd wie er met die ax-80 vandoor is...
een forumlid???:confused:

Back