The Beat Freak
Nieuwkomer
Hallo ik ben Bas 22 jaar en kom uit Veldhoven ik werk in een reklame bedrijf en bedien groot formaat printers en onderhoud ze. Ik ben altijd al met muziek bezig eerst als drummer in een band en daarna (solo) als dj. Ik ben altijd al heel erg geintreesd geweest in produceren van alle soorten muziek alleen had daar niet veel geld voor want ik ging naar teveel feesten en had niet veel geld over aan het eind van elke maand. Ik ga nu nog wel naar feesten maar ben nu jaar clean en nuchter van de drugs. En heb nu tijd en geld over en wil graag wat appratuur gaan aanschaffen. Alleen het is zoveel en waar te beginnen dus vandaar dat ik hier nu ben om hier wat wijzer te worden en een stap in de goeie richting te kunnen nemen. Ik had al een beetje zitten kijken en het is allemaal erg leerzaam. Ik werk voornamelijk met fruity nu en das allemaal wel leuk en aardig of ja kan er zeker wel wat mee maar toch wil ik meer ik kan nog niet de juiste sound creeren die ik wil dus. Misschien kunnen jullie me helpen... Nou wie weet spreek ik je binnekort wel keer hier greetz Bas