Cynthia's Knopjes

Origineel geplaatst door fuse
Deze dame is een beetje .... tjsa..... vreemd.

http://www.cikira.com/wedding/

En wat doet 'ome' Bob daar nou?

Ome Bob is getuige, en de bruiloft was op de NAMM...de man waarmee ze trouwde is volgens mij Mark Pulver, ook zo'n synthfreak met 20 miljoen synths...een lekker stel dus ;)

Zucht zucht... Wat een smaak hebben we weer heren. Ze mogen welke leuke knoppen hebben maar hun eigen knop op die romp is toch om te janken... :[>

Dan liever eentje die het niet zo op synths heeft maar met een liever koppie. En niet zo'n grooooote bril en rimpels als Cynthia op mijn nog prille leeftijd.

Buitengewoon gruwelijke smaak kwa vrouwen. Hun synths zien er gelukkig beter uit. :{

De "heren" van het forum laten zich weer van hun beste kant zien. Genoeg commentaar om
het uiterlijk van Cynthia in de grond te boren, maar die synth-modules schijnen geen
hond te interesseren. En dan maar klagen dat er geen vrouwen op dit forum zitten.
:[>

damn hoe ver kun je afdwalen stay on topic everybody... deze is hier niet om licht genomen te worden.

Origineel geplaatst door senso
...maar die synth-modules schijnen geen
hond te interesseren.

Senso begon met: "Is dit de vrouw waar elk forum-lid van droomt?" om maar effe aan onderwerp te blijven, dus gaat het om die rimpelt**f. :W

Dit analoge synthmodules en de "Synthberg" (denk aan boterberg) van de vrouw in blauw vallen me heus wel op, maar als ik daar iets over zeg krijg ik waarschijnlijk een waarschuwing van de moderators :smeris:

Je neemt jezelf gewoon te serieus. ;)

Het is toch een leuk onderwerp of niet dan? En Cynthia steunt alle vrouwen die met synths omgaan. That's a just cause. Hoe meer hoe beter. Wordt eens dat het 'mannenwereldje' een beetje opgeschud word door het andere geslacht.

Cikira heeft een meer dan leuke setup (belachelijk bijv 2x een Indigo) maar nog veel belangrijker, humor en zelfspot. Dat lijkt me minstens zo belangrijk. Zeker als je bedenkt dat de gemiddelde synthfreak een droogkloot van hier tot Tokyo is. :P

Deze Cikira kip heeft zeker geld te veel... holy shit. alleen al 2x expander achteloos gestapeld...

Je zou toch niet weten waar je moest beginnen. Hoezo overkill?

Vind het zo sneu dat er (volgens mij) niet veel mee gedaan wordt.

Die indruk krijfg ik ook, je zou bijvoorbeeld ook verwachten dat er een fatsoenlijke geluidstafel was om al die synths en effecten op een leuke manier met elkaar te verbinden... maar nee.
Verder valt het totale gebrek aan samplers me op, je zou op zn minst 1 samplertje verwachten tussen al die spullen.

Wat zou je moeten sample'n? Je hebt alles al qua geluid.

En d'r staan ook microfoons dus ik neem aan dat als ze een gitaar of vocals nodig heeft ze die gewoon zelf opneemt ipv van een CD te trekken. ;)

Enne die rackmixers zijn wel bout ja. Maar met een groepje VS recorders van Roland kun je ook redelijk vooruit lijkt me zo.

Origineel geplaatst door The Q
Deze Cikira kip heeft zeker geld te veel... holy shit. alleen al 2x expander achteloos gestapeld...

Je zou toch niet weten waar je moest beginnen. Hoezo overkill?

Vind het zo sneu dat er (volgens mij) niet veel mee gedaan wordt.

IK denk dat ik zelfs totaal gefrustreerd zou raken van de hoeveelheid apparatuur. Dan weet je toch niet meer van elk apparaat wat de mogelijkheden zijn. Ik vind het er ook meer uitzien als een museum dan een studio. (heb je die boekenkast met handleidingen gezien ?)

Nu de hamvraag;

Waar is de muziek van die vrouw te beluisteren ?
Dat wil ik wel es horen, want je kunt wel zoveel gear hebben in zo'n enorme kiet.............maar wat gebeurd er mee (staan ze stof te happen, of worden ze "echt" gebruikt)

Zelfs ik weet met m'n kleine beetje af en toe niet meer waar ik moet beginnen ;)

En waarom een sampler nodig? Simpel:
Met je synth denk ik niet dat je even snel de sound die er uitkomt achterste voren, over de kop, afknipt en een vleugje mozart meegeeft (sorry, verloor even m'n verstand). Beetje het Hans Zimmer verhaal. Zoveel gear. Die gast heeft 30 Gigasamplers, z'n collega 40.

mijn theorie: wendy was vroeger carlos, dat weet iedereen en ze is er niet mooier op geworden....iets in mij zegt dat deze Cynthia vroeger ook een man was.....

..Enya speelt toch op een Waldorf Wave???

Trouwens die chick van Faithless is maar een chagrijnige doos!..

...oja..

DJ Rap produceerd ook dance muziek...

DAT is pas een lekker ding..!!!

Origineel geplaatst door Tron
damn hoe ver kun je afdwalen stay on topic everybody... deze is hier niet om licht genomen te worden.

LOL:D

Hey luitjes, zat net eens ff te kijken op die site "woman on synths" Valt jullie nix op? Nee........ Kijk eens heel goed......Juist maar weinig vandie vrouwen hebben een gearlist.......?Die hebben kennelijk toch geen echtte gear fetish. Op die dame die hier al 4x verschenen is en waar niemand ooit iets van gehoord heeft na gelaten. Heeft echt alleen maar een gear fetisch. :D

groetjes Synthfreak

Back