Planet Phatt of Mo Phatt

Quest

Ingeburgerd
Wil twedehandse PP of MP halen, weet dat MP latere versie is met 32MB ipv 16. Vraag is alleen of de presets van de PP ook nog in de MP zitten, of is hele nieuwe programming met complete nieuwe sounds? Thanks alvast.

Hoi,
kan je niet beter een Emu board kopen en de Mophatt cdrom erbij kopen voor 50 euro??
Dat plus Emu toetsen is volgens mij een stuk goedkoper!!!!!!!
De proteus softsynth versie die bij de toetsen zit kan de sound cdroms namelijk ook laden.

Werk zoveel mogelijk via hardware, don't ask why.

Maar zijn die PP sounds wel de moeite waard en bruikbaar? Verschil tussen PP en MP is nl zo 100 a 150 euro.

Yup heb een deal voor die Planet, kan altijd nog een Mo Phatt eronder hangen. Ff kijken wat beter klinkt straks, PP rechtstreeks recorden of eerst nog samplen in MPC of S950.

heb nog we leen voor je

heb nog we leen voor je

heb er hier nog een staan wat heb je er voor over een planet phatt

Ik heb je al gemaild over die deal man en bedrag afgesproken, ben zelfde dude. Laat maar even weten welke dag je het best uitkomt die ik had gemaild.

Origineel geplaatst door Christov
Premier gebruikt ook een Planet Phatt dacht ik...dus je kunt er zeker leuke geluiden uithalen

Ik heb 'em even gehad, een aantal van de drumgeluiden gekopieerd, daarna weer doorverkocht en een Akai S2000 sampler gekocht. Viel me erg tegen, die PP. En als Premier daar z'n basgeluiden (bijvoorbeeld "Clockwork" van Dilated Peoples) uit haalt, dan mag hij 'em van mij ook verkopen. :frons:

En het welbefaamde clavinet geluid van royce 59's - BOOM komt uit de planetphatt

Origineel geplaatst door Grouphome
En het welbefaamde clavinet geluid van royce 59's - BOOM komt uit de planetphatt

Dope track, maar ik denk dat je met een sampler en een aantal goed gekozen sample CD's beter af bent. Er zijn genoeg sample CD's met "vintage keyboards" of zelfs GM sounds waar je dergelijke clavinetjes op kunt vinden. En zelfs direct te downloaden van het Internet.

Back