Novation Supernova (toetsen-uitvoering; géén rack)

Status
Please reply by conversation.

Archaos

podium-duiker
Ben op zoek naar een Novation Supernova (toetsenuitvoering).
Deze zou ik willen nemen inplaats van m'n huidige Novation KS5 (die ik zal gaan verkopen, wanneer ik een Supernova heb kunnen aanschaffen). Het zal mij erg gaan benieuwen of ik toch nog ergens deze Supernova zou kunnen gaan aanschaffen.... 8~

Attachments

• img_b2208.jpg
    img_b2208.jpg
    139,2 KB · Bekeken: 71
Ik heb er nog een in bijna nieuwstaat staan.

Eentje met maximale stemuitbreiding (48 voices) PB me maar als je een goed bod wilt doen.
(zoek maar even op mijn advententie, dat weet je ongeveer wat dat is ;) )

Hmmm; een Nova..... dat was me nog niet eerder opgevallen. Heb alleen maar op Supernova gezocht. Wellicht zou een Nova ook dan nog een optie kunnen zijn. Maar deze was bij mij niet bekend dus...
Wat zijn de verschillen zoal dan tussen een Supernova en een Nova?

Probeer de 2 foto's via goole op te zoeken, open de 2 foto's naast elkaar en speel dan het spelletje zoek de 10 verschillen

Intern zijn ze vrij gelijk geloof ik. mischien wat minder geheugenplaatsen in de Nova dan de Supernova. Maar mischien dat een Nova2 bezitter je dat kan vertellen.

Een nova2 is wat beperkter inderdaad. Vooral op het gebied van polyfonie (12), knop interface en outputs.

Wil morgenmiddag een goede afweging gaan maken.
Ergens heb ik toch liever een Supernova eigenlijk, maar dit komt ook een beetje omdat ik niet echt heel bekend ben met een Novation Nova.....

Status
Please reply by conversation.
Back