[Acid]Minder Minimaal

Resonance

Turn up the reso!
hier een kort stukje acid waarbij ik voor de verandering eens wat minder minimaal probeer te zijn..
heb alleen een beetje twijfels gekregen over de geluidjes die ik gemaakt heb, heb t idee dat t meer psy dan acid klinkt
dus ik ben alvast benieuwd naar wat feedback :)

http://download.yousendit.com/A3055A7F1CC99ECA

kan dit niet in de 'maak een stukje acid' threadk?

Volgens mij maak jij gewoon heel graag nieuwe threads aan! :D

Maarreuh.. klinkt geinig..maar wel beetje dof..

Beetje te 'vrolijke' acid voor me. Basdrum is wel gaaf! :)

basslines vechten teveel met elkaar.. klinken gewoon niet mooi samen.

verder vind ik die geluidjes in het midden maar stom, maar das een kwestie van smaak 8)

het is inderdaad wat dof, dit komt omdat ik alles in 1 keer heb opgenomen, behalve dan dat vrolijke tb lijntje die ik later heb toegevoegd.. toen ik het geheel ging equalizen en ik meer hogere tonen wou toevoegen werd t geluid van de hi-hat eigenlijk te overheersend, dus ik heb er verder niks mee gedaan normaal neem ik elk geluid apart op maar dat doe ik pas als ik de track af is

maar goed.. ik wou voornamelijk die geluidjes eromheen laten horen, nu ik t nog eens terug luister mag t van mij wel wat minder met die geluidjes, ik ga kijken of ik er nog wat van kan maken...

en aan de reacties te horen zou t iig geen kwaad kunnen om dat happy acid lijntje te vervangen met iets anders en iets wat beter in tune is met de bassline :)

bedankt voor t luisteren :biertje:

Back