• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Casio Vz-1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Luxman

Ancient Member Sr. (René)
Ik heb hem nog maar net, maar hem weer weg omdat ik de module-versie ervan heb gevonden, de VZ-10m.

Deze CASIO VZ1 is de opvolger van de CZ1000/3000/5000 reeks en heeft een geadvanceerde vorm van het Phase Distortion systeem. Dit interactive modulaire geluidsbron systeem is vergelijkbaar qua geluid met FM. De synth-engine heeft 8 OP's met ieder keuze uit 1 sine, 5 saw en 2x noise als klankopwekking.

De OP kunnen als sound-carrier en als modulator dienen. Dus DX7 achtige geluiden zijn heel goed mogelijk. Ook is er een ring-modulator aanwezig. Qua programmeren kun je alle kanten uit. Jarenlang zie je ze niet, dan ineens de toetsen en module versie tegelijkertijd.

De klank is zeer goed te noemen. Vol & expressief. Van deze synthesizer zijn er niet zo veel gemaakt. Casio beoogde een huis-tuin-keuken versie te maken van het wereld beroemde Synclavier systeem door deze VZ1 en de FZ1 uit te brengen. Voor het sampling-gedeelte kon men toen een FZ-1 sampling keyboard erbij doen.

Editen is redelijk goed te doen. Het display is grafisch en werkt nog heel goed. Voor het gemak zal ik er nog een bekende computer-editor bijdoen die via MIDI kan worden gebruikt. Daarbij staan ook nog 700 patches bij in.

Synthesizer komt met handleiding, netsnoer en ROM-kaart.

Vraagprijs EUR 175,00

Attachments

• vz1-1.jpg
    vz1-1.jpg
    63,2 KB · Bekeken: 120
hij is er nog.

hij is er nog.

Je mag ook een bod doen. Het is maar een vraagprijs. Sowieso een leuk masterkeyboard.

Ik heb ook nog een Lexicon MPX550 te koop voor EUR 250,00

Attachments

• mpx550_manual_english.pdf
    606 KB · Bekeken: 110
zonder onnodig te willen schoppen nog even het volgende kwijt:

- ik heb wat ruilvoorstellen gekregen, dat is ok. Maar gelieve geen toetsenborden tenzij het een Microkorg is. Modules mogen wel aangeboden worden. Bijbetaling is geen probleem.

Re: Reservering voor R-ond

Re: Reservering voor R-ond

Origineel geplaatst door René
voor hoelang dat ook moge duren. :) :maffia:

Het duurt me te lang, reservering er weer af. :gaap:

weer beschikbaar. Mag ook samen met de JV880 weg voor EUR 225,00. Krijg je er een audio- + midikabel bij. :okdan:

THANK GOD, it's sold.

THANK GOD, it's sold.

De CASIO heeft een nieuwe eigenaar. Kan op slot :verkoght: :verkoght: :slotje: :slotje:

@ R-ond: sorry =( :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back