Wie kan mij adviseren!!! Volgens mij ben ik wel op de goede plaats, trouwens....
Ik ben op zoek naar nieuwe gear, waarmee ik echt vette acid's kan produceren! Voor de hand ligt natuurlijk de TB 303, maar dat apparaat kan ik dus echt nergens vinden...
Heeft iemand suggesties, voor andere synths of modules? Ik wil er echt op benadrukken, dat ik vette diepe acid's wil maken... Het is zelfs zo erg gesteld, dat ik een distortion-pedal op m'n MC-303 heb geplaatst (wel vet trouwens, voor noize projecten, maar goed...)
Mazzel Psylo!
PS Adresjes waar ik ze kan kopen (betaalbaar dan), zijn altijd welkom natuurlijk... net zoals aanbiedingen! Alvast bedankt...
Ik ben op zoek naar nieuwe gear, waarmee ik echt vette acid's kan produceren! Voor de hand ligt natuurlijk de TB 303, maar dat apparaat kan ik dus echt nergens vinden...Heeft iemand suggesties, voor andere synths of modules? Ik wil er echt op benadrukken, dat ik vette diepe acid's wil maken... Het is zelfs zo erg gesteld, dat ik een distortion-pedal op m'n MC-303 heb geplaatst (wel vet trouwens, voor noize projecten, maar goed...)
Mazzel Psylo!
PS Adresjes waar ik ze kan kopen (betaalbaar dan), zijn altijd welkom natuurlijk... net zoals aanbiedingen! Alvast bedankt...