plugin dag op kvraudio

plieuw

feunend lid
Hiep hoi, de developer challenge van kvraudio is afgelopen. er staan een paar geile gratis plugs op voor pc en mac!

Dus doe u nederlandse ding en download die shareware/freeware.....

er staan dingen bij van een paar bekende devs, dus het is niet alleen synthedit en synthmaker en een paar standalone apps.

http://www.kvraudio.com/developer_challenge.php *D

Ben weer een paar dagen zoet

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door divi
spijtig dat er niet meer os x plugs bij zijn!

die hebben dan meer kans om te winnen he...volgend jaar misschien meer apple!

En vanaf vandaag kan er ook gestemd worden 8o) :W

Heeft iemand toevallig ook mijn inzending geprobeerd ?

- Rezon8 VST effect.

Ik zou graag wat feedback willen erover, zodat ik me plugin kan verbeteren ( na de contest ):

- Wat vind je van de plugin ? ...vind je het waardeloos, of is het goed bruikbaar ?
- Hoe is het geluid ?
- Hoe is het gebruik ? ..is mijn manual goed genoeg te volgen ? ( is me eerste lol,. dus zal wel niet zooooo goed zijn gemaakt :P ).
- Geven de presets een goed idee wat allemaal mogelijk is ?
..ik moet zeker weten me presets aanpassen, want ik heb er een beetje een rommeltje van gemaakt.
Na de contest gebeurd dat, omdat ik niet allemaal updates uit wil brengen tijdens de periode dat er gestemd mag worden ...er was gewoon een deadline en daar wil ik me aan houden.
- Missen er nog features ? of zijn er te veel :P
- Zijn er dingen die niet kloppen of niet goed werken of wat dan ook ?
- Zijn er dingen die aangepast moeten worden ofzo ?

Ik heb zelf nog wat ideeen over updates voor na de contest, die kon ik helaas niet meer toevoegen voor de deadline.
Ik had die nieuwe ideeen pas een week voor de deadline, en me GUI lag al min of meer vast.

Bij voorbaat dank,
Elk commentaar is welkom!

Laterz!
Rob.

Origineel geplaatst door RPH
Heeft iemand toevallig ook mijn inzending geprobeerd ?

- Rezon8 VST effect.

Ik zou graag wat feedback willen erover, zodat ik me plugin kan verbeteren ( na de contest ):

- Wat vind je van de plugin ? ...vind je het waardeloos, of is het goed bruikbaar ?
- Hoe is het geluid ?
- Hoe is het gebruik ? ..is mijn manual goed genoeg te volgen ? ( is me eerste lol,. dus zal wel niet zooooo goed zijn gemaakt :P ).
- Geven de presets een goed idee wat allemaal mogelijk is ?
..ik moet zeker weten me presets aanpassen, want ik heb er een beetje een rommeltje van gemaakt.
Na de contest gebeurd dat, omdat ik niet allemaal updates uit wil brengen tijdens de periode dat er gestemd mag worden ...er was gewoon een deadline en daar wil ik me aan houden.
- Missen er nog features ? of zijn er te veel :P
- Zijn er dingen die niet kloppen of niet goed werken of wat dan ook ?
- Zijn er dingen die aangepast moeten worden ofzo ?

Ik heb zelf nog wat ideeen over updates voor na de contest, die kon ik helaas niet meer toevoegen voor de deadline.
Ik had die nieuwe ideeen pas een week voor de deadline, en me GUI lag al min of meer vast.

Bij voorbaat dank,
Elk commentaar is welkom!

Laterz!
Rob.

Ga hem vanavond voor je testen..

Die plugin van jouw rockt, was al tijden opzoek naar een 8xresonator. de plug doet het goed op pianoachtige klanken een beetje het zelfde als pianoverb alleen dan met ballen.

de presets aanpassen aan waarvoor ze gebruikt kunnen worden bv bass reso, piano reso,beats reso enz.(en maak er 128 van)

de manual niet gebruikt, het was allemaal dus duidelijk op het eerste gezicht!!

voor update ideen, maak het geheel wat bewegelijker met wat tempo sync lfo's e.d,

Ik heb em getest in flstudio een daar doet ie het goed zonder haperingen(waar sommige synthedit en synthmaker plugs last van hebben in FL)

je hebt mijn punten al binnen, maar niet de meeste das voor mij de puschtec eq geworden

ps: nog bedankt voor die synthedit modules(daar ben ik nog happier mee dan de plug)

en die balthor piano ofzo, das pas kots, vet veel aliasing en geen velocity wat een eikel!!
die van u-he daar had ik wel wat meer van verwacht die gast maakt zijn naam echt weer niet waar, zonde

Origineel geplaatst door plieuw
Die plugin van jouw rockt, was al tijden opzoek naar een 8xresonator. de plug doet het goed op pianoachtige klanken een beetje het zelfde als pianoverb alleen dan met ballen.

Cool tnx, en het is een 16x Resonator 8o)
Er zijn 2 panels met elk 8 stereofilters.

Je kan wisselen tussen de panels door op de knop te drukken rechts van de main frequency control knob. Het staat standaard op panel 1.

de presets aanpassen aan waarvoor ze gebruikt kunnen worden bv bass reso, piano reso,beats reso enz.(en maak er 128 van)

Idd, je hebt gelijk. Dat pas ik aan na de contest.

de manual niet gebruikt, het was allemaal dus duidelijk op het eerste gezicht!!

Ah, beter :D

voor update ideen, maak het geheel wat bewegelijker met wat tempo sync lfo's e.d,

Ik had dat ook in gedachten, dat was hetgene wat ik niet meer op tijd kon toevoegen.

Ik heb em getest in flstudio een daar doet ie het goed zonder haperingen(waar sommige synthedit en synthmaker plugs last van hebben in FL)

je hebt mijn punten al binnen, maar niet de meeste das voor mij de puschtec eq geworden

Ik heb tijdens het hele process FL6 als de test VSThost gebruikt, dus daar lette ik erg op.
Hele grote projecten gemaakt in synthedit, maar ook in synthmaker laden in FL erg slecht.
Voorbeeld is die "anna" synth van stefancrs, dat ding is rete traag met laden / bewerken / sluiten.
Daarvoor moeten er updates komen in die programma's ... of de devs kunnen nooit complexe dingen maken omdat het dan voor geen meter loopt.

hehe,. en tnx voor de punten ^^
Ik ga er niet vanuit dat ik in de top3 belandt....maar 't is altijd leuk als mensen me plugin waarderen :D en daarvoor punten geven.

ps: nog bedankt voor die synthedit modules(daar ben ik nog happier mee dan de plug)

Hehe,. no problem .het zijn me C++ leerprojecten, op het moment heb ik ff een rustpauze maar er zitten iig wat updates op de plank voor mijn subcontrol modules ( bidirectional maken van een aantal van die modules,. 1 is klaar maar nog niet op de site gezet )
En ik heb nog een update van de waveshaper 1 en 2 die binnenkort ook op de site komt.
( kleine CPU verbetering door een snellere ABS functie ).

en die balthor piano ofzo, das pas kots, vet veel aliasing en geen velocity wat een eikel!!
die van u-he daar had ik wel wat meer van verwacht die gast maakt zijn naam echt weer niet waar, zonde

hahahahaha,. die balthor is een mafkees ( beetje te vergelijken met een dorpsgek :P )
Ik heb die plugin niet eens beluisterd, kijk maar eens naar de GUI : ADRS ?? hehehe
Ik las op KVR, DC forum, dat er een paar mensen die piano wel mooi vinden, maar volgensmij zijn die lui gewoon niet helemaal 100% ofzo hahaha.

u-he zijn plugin heeft op zich wel een mooie sound,. maar in FL6 kan je geen presets wijzigen in de VSTwrapper van FL ...da's een beetje jammer.
En qua mogelijkheden valt het ook een beetje tegen.

Ik had van deze contest ook wel wat meer verwacht van een aantal andere DEVs, een aantal plugins probeer ik niet eens omdat het gewoon troep is lol.

Maargoed,
Tnx voor de feedback en veel plezier met de SE modules ;)

Later !
Rob.
:biertje:

D'r zit wel amateuristische rommel tussen...maar ook wel leuke dingetjes...

Die Grizzly (drumcomputer) werkt zwaar ruk,de meters blijven steeds hangen...

hahahahaha,. die balthor is een mafkees ( beetje te vergelijken met een dorpsgek :P )
Ik heb die plugin niet eens beluisterd, kijk maar eens naar de GUI : ADRS ?? hehehe
Ik las op KVR, DC forum, dat er een paar mensen die piano wel mooi vinden, maar volgensmij zijn die lui gewoon niet helemaal 100% ofzo hahaha.

je kan wel lachen om een env op een piano maar soms.....daarom heb ik gisteren ff een swell fx inelkaar gesynthedit-> een soort noisegate net vet lange attack(zoals op de pod2) ik heb em gemaakt voor mijn gitaar maar werkt ook goed op piano. het zijn van die simpele dingen waar niemand aan denkt.

als er iemand intresse heeft stuur me maar een pb, dan krijg je em!

en die 2de panel zag ik na de post zelf ook al! :stupid

Back