audio kabel

iemand? Ik lees op andere sites dat microfoon kabel echt voor microfoons is, maar bij een electronicahandel hier in de buurt zeggen ze van niet.
Alleen is dezelfde kabel daar 4x zo duur per meter

Wat is het probleem van 2 aderige kabel? Ik denk dat je voor 1 aderige niet veel goedkoper uit bent, dus daar hoef je het niet voor te laten.

En je kan natuurlijk gewoon stereopluggen er bij kopen en er allemaal gebalanceerde kabels van maken!:eureka:

het stikt van de kabels bij thomann. maar je kunt idd ook gewoon 2 aderige mic kabel gebruiken. no problem.

zelf heb ik van de week wat kabels besteld (oa multicore) bij hun maar ik heb nog steeds geen bevestigingsmail gehad. misschien willen ze voor een paar tientjes geen moeite meer doen?

als het jou ook niet lukt om daar te bestellen is musicstorekoeln.de een goed alternatief. daar kreeg ik tenminste wel netjes binnen een dag bevestiging van de order.

jawel, ging op zich prima. Het duurt alleen soms even voor je de bevestigingsmail krijgt
Anders gewoon mailen waar de bevestiging blijft, doe ik ook altijd, dan staat ie er meestal na een paar uur in

Back