[robot dystopia] bunker release

the red eye

Ouwe rot
Oke dan, hij is uit!!!
Mijn eerste echte vinyl release, en ik moet zeggen dat het toch wel erg dope is om je eigen tracks van zo'n zwarte plak te horen komen.

prelude.jpg

Voor meer info zie www.jankobartelink.com

Hij is uiteraard te koop bij clone of bij mij, mail contact@jankobartelink.com

:D :D :D

gefeliciteerd, klinkt ook niet mis :)

alleen spijtig van de wat lage kwaliteit van de previews

o, juist, had op clone nog niet naar snippets gekeken. die klinken inderdaad een stuk beter:)

thanks, die previews kunnen beter idd, misschien nog effe veranderen, maargoed, als je de plaat koopt klinkt ie natuurlijk het doopst ;)

:halleluja
Lekkere nummers hoor.Profitiat!!!

:doei:

okad rood-oog
idd 2e spreekt me meest aan
ok label ook clone
is tie nou op bunker uit/clone ...ben nie soo bekend met labeling enso

maar its best wel bassy ..ok isde syle ook maar op plaat klinktie vast veeeeeeeeeeeeeeel beter !
zie je ouwe dr eruit gelijk een hit moet k ook maars doen

het label is bunker; clone doet alleen de distributie.
En de tracks zijn trouwens allemaal van vóórdat ik de d&r had; met een gare behringer :D

gefeliciteerd goos...
Hele strakke release!!!!

Ik ga gelijk Guy bellen voor een schijf...

groetjes

Einfachfunk(a.k.a. sub one, bunker 3057)

Dank voor alle leuke reacties!!!

Ik ben druk bezig met het denken over en samenstellen van een liveset, om daarmee de boer op te gaan, maar dat duurt nog even. Ik heb een aantal keer eerder opgetreden en dat vond ik wel erg dope, maar ik wil dan ook een strakke set kunen spelen.

@ smackos: de naam lijkt inderdaad erg op die van jaques hadamard ;)

Origineel geplaatst door the red eye

Ik ben druk bezig met het denken over en samenstellen van een liveset, om daarmee de boer op te gaan, maar dat duurt nog even. Ik heb een aantal keer eerder opgetreden en dat vond ik wel erg dope, maar ik wil dan ook een strakke set kunen spelen.

Strakke sets zijn niet leuk man. Je mot gewoon met een stapel apparaten komen opdagen, zorgen dat alles redelijk in sync loopt en dan lekker gaan klooien. Dan hoef je je ook niet voor te bereiden.

wil je zeggen dat jij altijd gewoon gaat freestylen?
Wat ik vooral bedoel is dat ik minstens een uur ofzo lang redelijk onafgebroken muziek wil kunnen maken zonder dat het saai wordt... En dat ik moeite heb met kiezen wat ik mee wil nemen; minimale setup met maximale output (lekker makkelijk mee te nemen, maar meer voorbereiding om bijvoorbeeld veelzijdige samplesets enzo te maken) of een maximale set die weer vervoersproblemen oplevert (geen auto :) )

Maar het gaat zéker gebeuren :D

Er zijn weer 2 nieuwe BUNKERS uit:

Elec Pt. 1 - Acid Coloniae Keulse acid meets Chicago meets Den haag - duistere acid tracks!!!
SHITCLUSTER - Bitslutch nog meer sheer dirty brown slowjams uit Den Haaghhhhhhh!!!!!

Back