Novation Remote SL V2

OnAcid

Slager van Schiedam
The ReMOTE SL series controllers from Novation have become the first keyboards to automatically map to Digidesign’s Pro-Tools software!
Another significant update to the ReMOTE SL OS is the ability to use Automap and Manual Template modes simultaneously in certain sequencers, including Ableton Live. Within Pro-Tools, this means the full power of the SL can be harnessed, with the keyboard becoming a true virtual instrument as well as a dedicated control surface.

Meer info:
http://www.dawsonsonline.com/live/rhtStory.php5?story=108
http://www.ableton.com/forum/viewtopic.php?t=48390

Hier te downloaden: http://www.novationmusic.com/downloads.asp?productid=30&type=1

Laatst gewijzigd:
Gisteren geinstalleerd en ik kan nu in Live overschakelen van de 'automap' template naar een 'manual synth' template. Handig!

Nu nog uitzoeken of ik voor de verschillende templates een handige snelkoppeling kan aanmaken.

Novation kondigde op de Namm een update aan voor de Remote SL.
Voor alle remote SL berzitters is DIT misschien interessant.

Op de website van Novation heb ik er nog niets over gezien, maar via de user group begreep ik dat deze update over 4 tot 6 weken beschikbaar zou moeten zijn.

groet

Tom

Klinkt interessant....was al bang dat ze een SL MKII ofzo uit zouden gaan brengen....gelukkig borduren ze nog even voort op dit concept....ik ben erg benieuwd iig!

8D

In order to work stunningly with all major applications, Automap relied upon the code within each of the independent sequencers. Automap Universal on the other hand, is a completely independent system that works in all applications, and as a result it works exactly the way you want it.

Ben benieuwd hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen. Klinkt verder wel interessant! :)

Origineel geplaatst door EviL 3°3
cewl , net ff gebeld naar mijn lokale muziekwinkel en ik krijg hem aan een heel scherpe prijs (rond 440 euro,meebie iets minder zelfs) , dat is heel aantrekkelijk. Dus ik ben :verkoght:

Da's een nette prijs....ik heb destijds iets van 525 voor de 37SL betaald.....duur grapje maar wel fijne bak!

Op Sonicstate is een filmpje te zien met uitleg over Automap Universal. LINK

Vanaf 26 februari zou dit beschikbaar moeten zijn op de website van Novation.

groet

Tom

Is er al iets bekend van dat nieuwe universal automapping OS eigenlijk?

cewl , net ff gebeld naar mijn lokale muziekwinkel en ik krijg hem aan een heel scherpe prijs (rond 440 euro,meebie iets minder zelfs) , dat is heel aantrekkelijk. Dus ik ben :verkoght:

440 of minder voor een Remote SL61? Welke winkel? Ik ben er ook naar op zoek maar vind €599,- nog te prijzig.

Dus mail a.j.b. even waar je 'm gekregen hebt voor rond de 400.

Groeten,

Wilmar

Ik heb de remote SL25 aan 440 euro gekregen ! Voor de SL37 was het 499 , de prijs van een SL 67 heb ik niet gevraagd.
Bij deze winkel heb ik hem aangekocht ... www.midician.be , misschien kan je de prijs eens vragen ?!

OK, bedankt

Ziet er erg goed uit! Vanavond meteen proberen!!!

Back