• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha opruiming:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

lindros

Strangled
Ik kan moeilijk afscheid nemen, maar er moet wat uit.
Dus daarom in de verkoop:

Yamaha S30 met extra geheugenkaart, veel geluiden, originele handleiding, CD-roms in zeer goede staat voor 425 euro.

Yamaha AN200 met het plg150-AN board. Deze kan je er uit halen en in de S30 zetten. 200 euro.

Yamaha AN1x Lekker met knopjes. Heb ik jaren plezier van gehad maar staat nu een beetje alleen in een hoekje. 250 euro.

S30 + AN200 voor 525
S30 + plg150-AN voor 500
Alles samen voor 675.

Sta ook open voor een ruil, ik zoek een Korg PloySix of iets dergelijks.

Attachments

• an200.jpg
    an200.jpg
    7,8 KB · Bekeken: 78
Nieuwe Prijzen:

S30 voor 350
AN200 voor 150
An1x is al belangstelling voor en blijft 250
S30 met plg150an voor 475

De Yamaha S30 is nog steeds te koop voor 325... is echt een mooie synth hoor. Geluiden zijn gelijk aan de CS6x en zelfs uitwisselbaar. Ik doe er heel veel geluiden bij en een SD kaart.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back