[Tonika] KRK's ERG GOEDKOOP!

Resonance

Turn up the reso!
Aktie prijzen bij Tonika:

KRK Studio monitoren

sets (B-stock)

KRK RP5
van € 475,- nu € 299,-

KRK RP6
van € 595,- nu € 399,-

KRK RP8
van € 715,- nu € 479,-

KRK RP6 SE
van € 595,- nu € 498,-

Of dit ook werkelijk B-stock is weet ik niet, soms zetten winkels dit erbij omdat ze geen gezeur met andere zaken willen als ze iets voor een dump prijzen verkopen.. maar goed, dit weet ik niet zeker dus eerst ff goed informeren voordat je straks beschadigd spul koopt of besteld..

Err.. De RP8 is ergens anders 299 per stuk, dus dit is echt wel goedkoop!

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Dit is volgens mij niet echt goedkoop :confused:

Kom op dan, onderbouw dat dan ook even met jouw goedkopere leveranciers! Daar hebben mensen misschien iets aan.

BIj Thomann en MSTK bijv. kost een SET RP6 resp. 577 - 598 Euro (Tonika SET 399)
en een SET RP8 698 Euro (Tonika SET 479)

Nu jij!

Re: [Tonika] KRK's ERG GOEDKOOP!

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
Aktie prijzen bij Tonika:

KRK Studio monitoren

sets (B-stock)

Mooie prijzen inderdaad! :okdan:

Re: [Tonika] KRK's ERG GOEDKOOP!

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE

Of dit ook werkelijk B-stock is weet ik niet, soms zetten winkels dit erbij omdat ze geen gezeur met andere zaken willen als ze iets voor een dump prijzen verkopen.. maar goed, dit weet ik niet zeker dus eerst ff goed informeren voordat je straks beschadigd spul koopt of besteld..
Het betreft een aanbieding vanwege de verhuizing naar de nieuwe locatie. :)
(ze staan ook in de folder die een paar weken geleden is verstuurd)

Ik kocht anderhalf jaar geleden al 'n set RP8 voor 530 € :confused:, bij JnR in Hasselt (B)
Hoe komen ze dan ineens aan +/- 700 € als 'normale prijs' ??

Origineel geplaatst door mrt
Ik kocht anderhalf jaar geleden al 'n set RP8 voor 530 € :confused:, bij JnR in Hasselt (B)
Hoe komen ze dan ineens aan +/- 700 € als 'normale prijs' ??
dat is de aanbevolen retail/introduction price van de fabrikant hé

al s het krantje van feedback bekeken? staat vol van "van €2500 nu aan €25!!!!" bullshit...

Maar het is ook echt alleen maar de KRK's die goedkoop zijn, de actieprijzen van andere artikelen zijn niet zo scherp...

Maar toch bedankt voor de tip, moet nog steeds een setje aanschaffen.

475 voor de RP5 klopt ook niet, heb een half jaar geleden daar nog 400 betaald voor een set. B-stock zou ik echter toch nooit kopen...
Maar ik zal de nieuwe winkel maar eens gaan bekijken binnenkort :L

ik ben gisteren in die winkel geweest bij de bert smorenburg demo van de yamaha serie (wat is die bert trouwens enorm goed in demo'en :halleluja ). De winkel is indrukwekkend groot geworden. Nu moeten de prijzen nog net zo scherp worden als al hun concurrenten, maar dat zal uiteindelijk ook wel gebeuren nu. Er staan nu veel synthesizers demo klaar, en dat is een groot pluspunt tov de vorige winkel.

Back