HELP fantom X6

hij_is_fijn

Ingeburgerd
Wie kan mij helpen,

Ik heb een nummertje gesequenced op mijn Fantom x6. Nu wil ik hem op een cd'tje branden, maar dit lukt niet. De song zie ik wel staan op mijn pc, maar het bestandje kan niet gelezen worden door windows.....hoe los ik dit op?

Is het omgezet naar een wav oid of bedoel je gewoon de sequence song gedeelte?

Nee het is nog niet omgezet in wav file anders zou het geen probleem zijn volgens mij, ......het probleem is dat het bestandje als een '.svq'-bestandje wordt herkend/opgeslagen in de fantom X6.....weet jij hoe ik dit intern in de fantom X6 kan oplossen zodat het bestandje als een wav-filetje opgeslagen kan worden

Bedankt alsvast voor de moeite

Je zal de song dus even moeten samplen, of met de fantom zelf, of met een externe sampler.

met de fantom zelf is het iig makkelijk zat. Laad de svq in, ga naar sampling, kies een van de methodes (maakt hiervoor niet zo uit welke, op de line in sampling na iig), start en play je song. Daarna opslaan, evt nog wat bewerken, en transferren.

Heb je extra geheugen of een cf kaartje erin zitten? Met de standaard 32MB geheugen kom je niet zo heel ver nml.

hartstikke bedankt man.....

Op deze manier ik zeker wel uit. Ik heb geheugen nog niet uitgebreid, maar het nummertje duurt een minuut of twee.....dus daar verwacht ik weinig problemen mee. Anders haal ik ff snel een pcm-cia kaart

Thx men

Back