TKG: Access Virus B

Daar zou ik 'm zeker nooooooit voor verkopen, die zijn gek !!!
In Nederland moet je er denk ik toch minstens 900 voor neertellen.

gr. Mario

In duitsland gaan ze op Ebay volgens mij weg voor ongeveer 700 euro, als het niet nog minder is. Als ik tegen die tijd er geld voor over heb koop ik er ook een in Duitsland, ergens bij de grens, dat is nog dichterbij dan de meeste adressen in NL.

Dat idee heb ik ook ;)

In Duitsland heb ik nog nooit een Virus B voor minder dan 800 euro zien gaan (wel 'rack' versies die als 'B' aangesmeerd worden :gaap: ). In Nederland betaal je volgens mij op z'n minst wel 900 euro voor een B in perfecte staat.

Ik ben nu wat spulletjes aan het verkopen en ga dan ook op jacht naar een Virus B of misschien zelfs wel een C :).

Nja, 2 keer als winnaar uit de bus gekomen, één voor 715 euro's alleen was dat in Hanover, beetje ver rijden en die andere heb ik af moeten zeggen, want toen kwam er een andere aanbieding langs. Dat was ook voor rond de 700 euro. En volgens de eigenaar ging het hier echt om de B. Hij had nl. ook een eigen foto erbij ingevoegd. Dus, tja.... gewoon uit je doppen kijken zou ik zeggen en ervoor zorgen dat je een auto tot je beschikking hebt. ;)

US $355.00 (reserve not yet met)
Buy It Now for US $900.00
This option disappears
once the reserve price is met.

Die gaat dus niet voor 355,- weg.
Voor degenen die het nog steeds niet snappen. Ebay is een veilingsysteem. Dat betekent dus dat je tot het einde van de veiling kan bieden en de hoogste bieder wint. Als je slim bent bied je pas aan het eind van de veiling (anders word je zo overboden) of plaats je een maximum bod.
Vooral en de laatste minuten loopt de prijs altijd zeer op.

hmm krijg je er in duitsland dan ook nite een duitse os erin ? en duitse woorden (neej is stom weet ik, maar heb iets tegen duits :P )

Origineel geplaatst door endonyx
hmm krijg je er in duitsland dan ook nite een duitse os erin ? en duitse woorden (neej is stom weet ik, maar heb iets tegen duits :P )

Gehe zum Access Website,
Download das letste OS fur Auslander,
Bren das OS in deinem Virus,
Und jetzt geht los... ;)

Het lijkt mij ook heel sterk €510 voor een Access Virus A. Al is dat echt zo dan mogen ze er vandaag nog eentje langs brengen ;)
Ik heb zelf destijds 2e hands een Access Virus A gekocht voor € 700 incl. Snake, overige kabels enzo, wat ongeveer op €625 kwam voor alleen de virus

Back