Gezocht: Interface nr. 25

Status
Please reply by conversation.

ArmyBoy

Ingeburgerd
Hallo,

Ik heb álle interfaces, van nr 0 t/m nu. Maar nu zag ik dat nr 25 ontbreekt! Heeft iemand deze toevallig? En nog belangrijker, wil iemand deze verkopen?

mvg,
Patrick

Hele grote kans dat ik hem heb!

Heb nog een flinke doos met oude interfaces liggen.

Ik zal zo ff kijken en dan laat ik het je weten (cd heb ik denk ik niet meer, als die er uberhaupt bij zat).

Verkopen?

Ruilen voor een Minimoog vind ik goed, maar de kosten van het verzenden + een mooie a4 envelop is ook genoeg.

Uhm.....

Ik zou mijn studiemateriaal eens zo goed moeten lezen als ik toentertijd mijn Interfaces las.
Ik heb hem dus, maar daar is een boel mee gezegd.

Attachments

• img_0925.jpg
    img_0925.jpg
    23,2 KB · Bekeken: 107
En de nietjes hebben ook ruzie met sommige pagina's gehad.

Laat maar weten of je belangstelling hebt.

En nu afgelopen met mijn studie-ontwijkend gedrag. Kutsynthforum!

Attachments

• img_0926.jpg
    img_0926.jpg
    40,1 KB · Bekeken: 106
Origineel geplaatst door Kraan
Uhm.....

Ik zou mijn studiemateriaal eens zo goed moeten lezen als ik toentertijd mijn Interfaces las.
Ik heb hem dus, maar daar is een boel mee gezegd.

Hehe, hoe herkenbaar! Ik heb hetzelfde probleem. Alleen mijn schoolboeken zagen er niet meer uit, en de interfaces zijn zo goed als in nieuwstaat!

Als al de pagina's compleet zijn heb ik wel interesse, mijn mail-adres heb je ontvangen.

Ik houd de advertentie nog wel open, misschien is er nog iemand met een nette 'verzamelexemplaar'.

Groeten,
Patrick

;) Heb je 't HIER geprobeerd?

Is zover ik weet gewoon te bestellen daar.

Origineel geplaatst door Zoidsity
Heb je 't HIER geprobeerd?

Is zover ik weet gewoon te bestellen daar.

Thanx for de link.
Ik heb al met Jean-Louis (de oprichter) daarover gesproken . In principe heeft hij alle nummers.... behalve de nummer 25. Zul je altijd zien natuurlijk :)

:erm: Hoe groot is die kans, idd.. Da's lullig voor je, ja.

Succes iig

Ik ben nog steeds op zoek naar Interface numero 25. Wie heeft hem? Wie kent iemand die hem heeft? Van voorgaand persoon (Kraan) heb ik nog steeds niets gehoord.

Gr
Patrick

Zal eens in de kast kijken bij mij thuis. Ik heb er een hele zooi.

Boele

Yep, sorry! Haveloos ten top! Ben weinig thuis, en wat ik thuis ben is druk en chaotisch. Ik heb hem klaar liggen. Even een envelop en postzegels halen, en ik mail je.

Origineel geplaatst door SCD
Zal eens in de kast kijken bij mij thuis. Ik heb er een hele zooi.

Boele

Ik heb je gemailed.

Origineel geplaatst door Kraan
Yep, sorry! Haveloos ten top! Ben weinig thuis, en wat ik thuis ben is druk en chaotisch. Ik heb hem klaar liggen. Even een envelop en postzegels halen, en ik mail je.

Hehe, ok thanx. Laat maar even weten wat de kosten zijn van het versturen. Helaas ben ik door mijn voorraad minimoogs heen, dus dat wordt niets *D

kick,

heeft niemand een doos met toevallig een interface nr 25 in huis??
ik wil er gerust voor betalen...

Gr,
Patrick

Ik heb nog steeds niets...

wie helpt mee om mijn collectie compleet te maken?

Is er dan niemand die deze nog heeft, en ook daadwerkelijk wil opsturen??

Status
Please reply by conversation.
Back