MPC onderdelen

Origineel geplaatst door lo-fi
Een vriend van me zoekt 'n slider voor de 2000xl...

Die verkoopt forumlid: Mike Philco, echter de onderdelen uit de website
weet ik dus niet, ga ik eens vragen aan hem.

dit bedrijf is wel goed
de onderdelen (schermpjes en andere zaken) komen altijd goed verpakt aan
geen problemen mee gehad (vanuit de UK dingen besteld en daar geinstalleert)

Is een goed zaakje hoor. Al die hiphophoofdjes van mpc-forums halen hun pads daar. Het schijnt zelfs zo te zijn dat de pads die je daar bijv. kunt halen beter rammen dan de standaard pads die al op je akai zitten :mega:
Dus mocht je toevallig daar gaan bestellen, let me know. Ik wil nog wel een drumpadje voor de 3000 proberen. ;)

Ok Muff, ik hou je wel op de hoogte, misschien samen even wat bestellen?

offtopic
Zeg maar wat we met de wijn kunnen afspreken? Geld is binnen btw

Origineel geplaatst door mikemix
Wat zoek je pcies?

Ik wil de pads van m'n 2000xl graag vervangen... Maar ik speel ook met het idee om m'n 2000xl door een 2500 te vervangen, of eventueel een 1000... Al zal ik daar vast en zeker nog een heel eind mee wachten.

Als je een bestelling doet dan wil ik graag meedoen, ik zou twee keer pads kopen en een nieuwe rotary als ze die hebben, en misschien ook een nieuwe slider.

Hallo,
Ik zoek nog zijpanelen voor mijn Mpc3000...zit namelijk en barstje in.
Volgens mij kun je die niet daar bestellen,weet iemand waar?

Origineel geplaatst door mikemix
Ok Muff, ik hou je wel op de hoogte, misschien samen even wat bestellen?

offtopic
Zeg maar wat we met de wijn kunnen afspreken? Geld is binnen btw

Is goed!

maandag over een week zit ik waarschijnlijk in de buurt voor een oplevering van een project. anders bel je maar als je toevallig in r'dam komt of in de buurt ;)

Origineel geplaatst door cuba7000
wilde zwarte pads bestellen 16$ echt wel oK...... alleen verzendkosten 58 $ !!!!!!!!! toink, ff niet...
Meerdere pads tegelijk bestellen, dan kan die verzendkosten daar weer door gedeeld worden....

Back