Goede studio-amp gevraagd

Status
Please reply by conversation.

binaural

Ouwe rot
Hoi!

Ik ben m'n Harman Kardon versterker he-le-maal beu! Hoe high-end ook, uiteindelijk gaat alles kraken. Vandaar nu een goeie studioamp gevraagd met zo weinig mogelijk knoppen...;)

PB maar!
Jasper

eb wel een nieuwe carver pxm450 voor een lage prijs, maar wrs niks voor jou

:) Wel eens aan actieve monitors gedacht?

Origineel geplaatst door Zoidsity
:) Wel eens aan actieve monitors gedacht?

is toch niet echt een relevante post? binaural heeft misschien heel goeie passieve monitors, of monitors die hij gewoon goed kent...

'ik woon in een villa met tuin en zoek een tuinhuis' --> 'wel eens aan een appartement gedacht?' :D

Origineel geplaatst door Maks
is toch niet echt een relevante post? binaural heeft misschien heel goeie passieve monitors, of monitors die hij gewoon goed kent...

'ik woon in een villa met tuin en zoek een tuinhuis' --> 'wel eens aan een appartement gedacht?' :D
Heb je wel een beetje gelijk in, maar ben toch dankbaar voor het meedenken! No offense taken..

Heb idd monitors die ik heel goed ken. Dat wil ik liever niet kwijt...

Thanks!
Jasper

:D Ach, beter zoiets aanhalen dan een nieuwe carver pxm450 voor een lage prijs aanbieden waar hij waarschijnlijk niks aan heeft..

Enfin, was idd meer meedenken. Kon me voorstellen dat ie bij de Harman Kardon meer HiFi-boxen had, dan "echte" studio-gerichte monitors. Maar goed.

:engel: Mi 2 No offense taken. 'k Ben niet zo gauw op m'n teentjes getrapt, hoor.

Origineel geplaatst door Zoidsity
:D Ach, beter zoiets aanhalen dan een nieuwe carver pxm450 voor een lage prijs aanbieden waar hij waarschijnlijk niks aan heeft..

Enfin, was idd meer meedenken. Kon me voorstellen dat ie bij de Harman Kardon meer HiFi-boxen had, dan "echte" studio-gerichte monitors. Maar goed.

:engel: Mi 2 No offense taken. 'k Ben niet zo gauw op m'n teentjes getrapt, hoor.

ik vond het mijn toch beter :p
hihi

me3 no offence:)

Status
Please reply by conversation.
Back