Bejaarde gabber livesets (Energiehal etc)

MikeJarod

ziet ze vliegen
Loop net een beetje suf te surfen, kom ik spontaan een afbeelding van de Energiehal tegen. Toen begon er iets te dagen ... Energiehal ... rond 1995 ... gabber ... vette tijd was dat :D Nu hou ik niet meer van die muziek, maar krijg toch wel weer nostalgische gevoelens nu ik er aan denk.

Kan me herinneren dat we in de die tijd ook altijd Parkzicht tapes hadden en mixtapes van de grotere feesten zoals die in de Energiehal. 1 set van DJ Paul en de Forze MC (zo heette ie toch?) heb ik toen helemaal grijs gedraaid.

Uiteraard heb ik al die tapes weggedonderd ;{ Dus ben ik net eens gaan kijken op Emule etc of er nog wat mp3 sets te downloaden zijn. Helaas vind ik zo goed als niks. Zou toch best leuk zijn om weer eens wat van die nostalgische sets te horen.

Iemand die misschien weet of dit soort spul ergens op het net te vinden is? Of misschien iemand die nog van die mixtapes op zolder heeft liggen en ze wil digitaliseren? Andere tips?

is een heel topic over geweest, hadden een heleboel forumleden die mixtapes omgezet naar mp3 en online gegooit, nu staan er niet zo heel veel meer op helaas

hoe het topic heette weet ik niet meer, even zoeken en je hebt hem zo denk ik

Thanks. Ga eens even lezen.

edit: Jezus wat ben ik een prutser. Dat topic heb ik al tig keer gezien maar nooit echt doorgelezen :stupid Dsil vraagt zelfs in dat topic of ik iets voor hem op cd wil fikken omdat ie op vakantie is (ken 'm)....

Laatst gewijzigd:
Vette tijd, hellraiser, thunderdome....}:| Fuck ur ass off....

Op soulseek moet je toch aardig wat mixtapes kunnen vinden van parkzicht bijvoorbeeld. Niet mijn stijl, maar ik heb diverse gasten gezien met erg veel.

Back