MikeJarod
ziet ze vliegen
Loop net een beetje suf te surfen, kom ik spontaan een afbeelding van de Energiehal tegen. Toen begon er iets te dagen ... Energiehal ... rond 1995 ... gabber ... vette tijd was dat
Nu hou ik niet meer van die muziek, maar krijg toch wel weer nostalgische gevoelens nu ik er aan denk.
Kan me herinneren dat we in de die tijd ook altijd Parkzicht tapes hadden en mixtapes van de grotere feesten zoals die in de Energiehal. 1 set van DJ Paul en de Forze MC (zo heette ie toch?) heb ik toen helemaal grijs gedraaid.
Uiteraard heb ik al die tapes weggedonderd
Dus ben ik net eens gaan kijken op Emule etc of er nog wat mp3 sets te downloaden zijn. Helaas vind ik zo goed als niks. Zou toch best leuk zijn om weer eens wat van die nostalgische sets te horen.
Iemand die misschien weet of dit soort spul ergens op het net te vinden is? Of misschien iemand die nog van die mixtapes op zolder heeft liggen en ze wil digitaliseren? Andere tips?
Nu hou ik niet meer van die muziek, maar krijg toch wel weer nostalgische gevoelens nu ik er aan denk.Kan me herinneren dat we in de die tijd ook altijd Parkzicht tapes hadden en mixtapes van de grotere feesten zoals die in de Energiehal. 1 set van DJ Paul en de Forze MC (zo heette ie toch?) heb ik toen helemaal grijs gedraaid.
Uiteraard heb ik al die tapes weggedonderd
Dus ben ik net eens gaan kijken op Emule etc of er nog wat mp3 sets te downloaden zijn. Helaas vind ik zo goed als niks. Zou toch best leuk zijn om weer eens wat van die nostalgische sets te horen.Iemand die misschien weet of dit soort spul ergens op het net te vinden is? Of misschien iemand die nog van die mixtapes op zolder heeft liggen en ze wil digitaliseren? Andere tips?
Dsil vraagt zelfs in dat topic of ik iets voor hem op cd wil fikken omdat ie op vakantie is (ken 'm)....
Fuck ur ass off....