[track] AOR - Feedback gezocht !

Ik vind t best goed klinken...
Denk dat t best commercieel verantwoord is :)

Maargoed het is derhalve niet mijn smaak omdat deze stijl al zo vaak gedaan wordt,
dat is mijn persoonlijke mening want ik zou het je niet na kunnen doen hoor!

Origineel geplaatst door Bass
Ik vind t best goed klinken...
Denk dat t best commercieel verantwoord is :)

Maargoed het is derhalve niet mijn smaak omdat deze stijl al zo vaak gedaan wordt,
dat is mijn persoonlijke mening want ik zou het je niet na kunnen doen hoor!

Ik KAN best toegankelijk bezig zijn. :D

Klinkt lekker! Naar mijn smaak blijft de track een beetje licht, er komt weinig body in.
De track zweeft een beetje te veel, het komt wat sc..h..o.k..k..e..r..i.g over af en toe, maar dat is ook weer naar mijn smaak.

Leuke compositie, dat zeker!

Nummer is op zich wel OK.
De kick in de mix past totaal niet en drukt alles teveel weg vind ik.

Hee lekkere track.

Ik zie me al lekker dromerig worden in die club haha.

Zend hem maar naar een label hoor

Goed materiaal dit. Kick is idd iets over de top, maar voor de rest zeer lekker wegspacen......:)

Krijg een beetje mid-nineties gevoel bij deze track (wat op zich niet verkeerd ben), eerste ingeving :Renée et Gaston (Zki en Dobre) en dat vooral door de "warmte" in de track (Vallée des L'arms anyone?). Moet nog ff weer die tracks gaan lluiteren want voor hetzelfde geld staan hun tracks me helemaal verkeerd bij en word ik genadeloos onderuitgehaald door mede SF-leden :P .

Lekkere snack-track...een verantwoord light tussendoortje :)

Origineel geplaatst door spookkoops
Krijg een beetje mid-nineties gevoel bij deze track (wat op zich niet verkeerd ben), eerste ingeving :Renée et Gaston (Zki en Dobre) en dat vooral door de "warmte" in de track (Vallée des L'arms anyone?). Moet nog ff weer die tracks gaan lluiteren want voor hetzelfde geld staan hun tracks me helemaal verkeerd bij en word ik genadeloos onderuitgehaald door mede SF-leden :P .

Lekkere snack-track...een verantwoord light tussendoortje :)

Je zit helemaal goed. ;) Mis in veel house/dance van tegenwoordig die elementen van muziek uit die tijd. Was/is ook mijn doel die muziek voor mijzelf te herleven.

Heb alleen het idee dat hier tegenwoordig helemaal geen vraag meer naar is.

Afgesloten hoofdstuk? ;{

Afgesloten hoofdstuk: driewerf NEEN!! Vele tracks uit die tijd staan nog steeds als een huis overeind en ik begrijp je helemaal wanneer je zegt dat je dat gevoel weer terug wilt brengen. Bovenal maak je muziek die jezelf mooi vind en je bent zelf nog altijd je belangrijkste luisteraar!

Gewoon doorgaan met waar je mee bezig bent. Ik voor mij ben benieuwd naar ander materiaal van je.....Ik heb je track nog es beluisterd met de door jou genoemde motivatie en nu snap ik hem helemaal. Lijkt lekker om ook zelf te maken (collab? ;) )

Wat de track betreft: kick is zoals eerder gezegd hard (altijd makkelijk dat napraten maar het klopt). Persoonlijk zou ik na de break rond 3:30 de track nog wat verder uitbreiden. Om in de sfeer te blijven die je wil oproepen denk ik drumroffeltje en dan gaan met iets als bells, steeldrums (niet exact, kan niet op de term komen) oid als tegen melodie. In feite heb je al een submelodietje maar die zit al voor de break. Ach, wederom een kwestie van smaak :)

Edit: volgens mij zwerft Dobre ook op dit forum rond. Misschien een idee voor je uit te checken wat het label "Psssst" tegenwoordig uitbrengt? Dat is of zn eigen label of daar bracht ie zn muziek uit...Silly symphonies was ook altijd zo'n label ach gut, ik begin weer te mijmeren...

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door spookkoops
Afgesloten hoofdstuk: driewerf NEEN!! Vele tracks uit die tijd staan nog steeds als een huis overeind en ik begrijp je helemaal wanneer je zegt dat je dat gevoel weer terug wilt brengen. Bovenal maak je muziek die jezelf mooi vind en je bent zelf nog altijd je belangrijkste luisteraar!

Gewoon doorgaan met waar je mee bezig bent. Ik voor mij ben benieuwd naar ander materiaal van je.....Ik heb je track nog es beluisterd met de door jou genoemde motivatie en nu snap ik hem helemaal. Lijkt lekker om ook zelf te maken (collab? ;) )

Wat de track betreft: kick is zoals eerder gezegd hard (altijd makkelijk dat napraten maar het klopt). Persoonlijk zou ik na de break rond 3:30 de track nog wat verder uitbreiden. Om in de sfeer te blijven die je wil oproepen denk ik drumroffeltje en dan gaan met iets als bells, steeldrums (niet exact, kan niet op de term komen) oid als tegen melodie. In feite heb je al een submelodietje maar die zit al voor de break. Ach, wederom een kwestie van smaak :)

Edit: volgens mij zwerft Dobre ook op dit forum rond. Misschien een idee voor je uit te checken wat het label "Psssst" tegenwoordig uitbrengt? Dat is of zn eigen label of daar bracht ie zn muziek uit...Silly symphonies was ook altijd zo'n label ach gut, ik begin weer te mijmeren...

He leuke reactie, dankjewel. :)

Kick hebben jullie helemaal gelijk in, heb ik naar mijn idee inmiddels aangepast (b-versie vd track zodadelijk online).

Graag zou ik nog wat uitleg willen met wat je precies bedoeld met het stuk na die break. Steeldrums, in welke zin? Ben benieuwd waar je heen wilt.

Ik wist niet dat Dobre en Dobre dezelfde personen waren. Dacht dat hij die naam in ere van gebruikte. :D

Die zoek ik eerdaags even op :koffie:

ps. collab? pm me zeker

You have a message!=====>PB

Ik zet net je track aan, vergeet vervolgens compleet dat ik op synthforum was.
Ik loop naar beneden om koffie te halen, kom terug en denk: hey, da's een fijn muziekje...ff kijken wat dat is in winamp :)

Ik vind het een prima nummer. Ik kan hier de productie niet goed beoordelen maar de sfeer zit er prima in wat mij betreft

:okdan:

ik houd niet van house maar wel van space muziek

en dees is inderdaad aardig dromerig:peukie:

mooie track

Ja lekkere drive in de beat, simpel maar pakt wel gelijk (bij mij althans).

Krijg er wel een zomers gevoel bij, dus dat zit goed :)

Ik zou er graag een dikke vette climax in horen, hands up :)

Origineel geplaatst door Henri/etgin303
Ja lekkere drive in de beat, simpel maar pakt wel gelijk (bij mij althans).

Krijg er wel een zomers gevoel bij, dus dat zit goed :)

Ik zou er graag een dikke vette climax in horen, hands up :)

Ja, vind ik ook, echter vind ik dat wel lastig om het origineel te doen, vind het al snel cheap klinken, maar ben t wel met je eens. Soms vind ik het wel goed zo, van mij hoeft het niet zo'n hoog 'handjes in de lucht' gehalte.

Back