RSF Kobol

Status
Please reply by conversation.

HEXAGON

Gedeactiveerd account
Ik Heb net een RSF Kobol Expander gekocht,en zou er nog een paar bij willen hebben.

Indien iemand der te koop heeft (expander I of II) mag mij altijd PM sturen.

(geen debiele prijzen aub)

pfoe je weet t wel op te zoeken de ...
niet so common synthjes,...je zou zeggen dat rsf in europa wel te vinden moet zijn ,..
ik heb wel een tip je heb soo franse verkoop site daar heb ik wel seen te koop zien staan weet niet precies welk model ,..
ik zals kijken ,..

ben wel benieuwd wat dat soort "shit"kost
ik dacht dat ie ook cem based waren ,..kan dat"
info misschien? :{

niet so common synthjes,...je zou zeggen dat rsf in europa wel te vinden moet zijn ,..
ik heb wel een tip je heb soo franse verkoop site daar heb ik wel seen te koop zien staan weet niet precies welk model ,..
ik zals kijken ,..

Origineel geplaatst door R-ond
ik zals kijken ,..

Je moet niet kijken want deze is het die ik gekocht heb...

Anyway thanks.

Nee geen cem.

vco's zijn idem als die van cem maar met een ua726 als exponetieel generator,filter is ssm2040 (zie P5 rev2.voyetra 8 en model 2 van de cat,emu audity) envelopes ssm 2050.

CV op de waveform selectie,als je er een wavetable instopt (VCDO digisound bvb)...amaai...gooi die Pro-One maar in de vuilbak....

Klinkt fenomenaal,als je hem hoort wil je hem,heb 2 kisten vol gehad,wil er een paar terug hebben.

heb er 2 op een week gezien al!

Ik heb er nog nooit eentje gezien op de marktplaatsen in Holland.....een interessante bak dat zeker...

Meer Info:

Als je de programmer hebt en aankoppelt aan de expander,dan is die deels programeerbaar ttz niet alle knoppen! ,enkel 16,wat leuk is :je can door de presets 'scrollen' doormiddel van een externe clock,dit wil dus zeggen dat je hem can gebruiken als een soort analoge sequencer 8 steps want er zijn 8 presets denk ik (in 2 banken)

Klote is dat eenmaal de programmer aangekoppelt is aan de synth (via flatcable) dat dan alle programeerbare knoppen op de synth buiten dienst zijn...

De expander 2 voegt een lag,mixer,ringmod,lfo en adsr toe,serieus overprijst deze enkel de adsr is echt de moeite (ook ssm2050)

Wat cool is op deze synth,je hebt external input op de filter en de envelopes zijn cv controled,=100% groove.

De kobol is de enige synth tot nu toe die ik gehad heb die zo'n mooie Xtra krachtige bassen kan genereren,geweldig in live optrede,zelfs de pro5 rev2 kan er niet tegen op (ondanks dezelfde ssm's)

Wat je wel hebt bij de Kobol,Is dat je rejectie hebt in de VCA,een foute concept dus,ttz je moet er voor zij,ik hou er juist van; je hebt een 'tik' geluid als je de envelope erin gooit,xtra attack dus! dat op 38 woofers,ooohoo...!

Veel blah,blah, kweet het,horen om te geloven....!

Attachments

• 2-picture2.jpg
    2-picture2.jpg
    73 KB · Bekeken: 59
Nee das de 'gewone' Kobol enkel 200 van gemaakt.

tzijn dandere in rack...1000 van gemaakt..

Re: RSF Kobol

Origineel geplaatst door HEXAGON
Ik Heb net een RSF Kobol Expander gekocht,en zou er nog een paar bij willen hebben.

Indien iemand der te koop heeft (expander I of II) mag mij altijd PM sturen.

(geen debiele prijzen aub)

Ik denk dat er meerdere mensen met jou deze wens hebben

Re: Re: RSF Kobol

Re: Re: RSF Kobol

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ik denk dat er meerdere mensen met jou deze wens hebben

Het verschil ligt em dat de mijne altijd vervult worden haha.. toch sinds ik gestart ben in'88...

Re: Re: Re: RSF Kobol

Re: Re: Re: RSF Kobol

Origineel geplaatst door HEXAGON
Het verschil ligt em dat de mijne altijd vervult worden haha.. toch sinds ik gestart ben in'88...

8o)

Fukathis!

Kerel is net terug met zijn Kobol naar Frankrijk, heb hem niet gekocht er was 1 SSM2050 stuk (ik zij 1200e,hij wou 1300e,..heb Nee gezegd) Crazy even op en af naar frankrijk (had geldproblemen en dus geen sporen van betaling toegelaten)

(heb er 2 int oog,maar heb ze nog niet vast)

Dus nog steeds gezocht RSF Kobol Expander I of II

ook Roland system 100M compleet of betaal hoge prijs voor module 182.

ik denk de rack versie = istie maar ronde 1300
voor een mon o back ist nie weinig maar ...toch wel erg zeldzaam
sc6 haksagon

8D :z :z :z kruip nog ff achter de pro one [:D ]

Morgen gaat mijn Expander 1 op de post.
Spannend zeg HEXAGON!
Een Expander 2 zou ik niet zo snel kopen want dat kan je net zo goed met andere modules doen .
En een programmer nou ook niet echt.
Liever 3 Expander 1's dan!

Origineel geplaatst door mono-poly
Morgen gaat mijn Expander 1 op de post.
Spannend zeg HEXAGON!
Een Expander 2 zou ik niet zo snel kopen want dat kan je net zo goed met andere modules doen .
En een programmer nou ook niet echt.
Liever 3 Expander 1's dan!

apart wereldje die frans kobols ook ssm ...
net zoasl er hier vast wel synton shit te scoren is moet je daarvoor in france zijn denk
hebben spanjaarden nog een beetje synths gemaakt nee he ?
:engel: :D
italye wel ,.. siel davoli elka
swiss ook spectral audio
belg heeft sherman ...yooh herman

scotland ken stone mc beth toch !

dan houdt mn eu kennis op ,... mbt synth in eu ...zullen vast wel obscure wit - rusland synths zijn ,...welke !

Status
Please reply by conversation.
Back