Juno 2 cartridge met hardcore leads

Status
Please reply by conversation.

Creative

Stamgast
Ik zoek allerlij soorten "welbekende" hardcore leads voor de juno op een cartridge.. Wellicht heb je wat liggen of ben je handig met het programeren want mij lukt het voor geen meter..

over de prijs worden we het wel eens :biertje:

Re: Juno 2 cartridge met hardcore leads

Origineel geplaatst door Creative
Ik zoek allerlij soorten "welbekende" hardcore leads voor de juno op een cartridge.. Wellicht heb je wat liggen of ben je handig met het programeren want mij lukt het voor geen meter..

over de prijs worden we het wel eens :biertje:
Heb je ook een (soft)sequencer die sysex verstuurd? Dan kun je gewoon de patches via je sequencer in je Juno laden. Er zitten hier op het forum vast wel genoeg leden met een uitgebreide collectie hoovers en dergelijke.

Ik heb idd wel vaker moeilijkheden met programeren en apparatuur onder de knie krijgen etc. De juno klinkt gewoon voor geen meter zoals ik het doe of het ligt aan de mixer. Ik zat net toevallig MKS 50 presets te luisteren en met name de phatt synth standaard preset klinkt zo onwijs lekker. En dan heb ik 1 of andere priek preset waar je krom van trekt en in de verste verte klinkt ie niet zoals op die site.

Thanks voor de tip over kraak piep maar er zijn niet echt reacties op het topic helaas :)

Ik heb fruityloops. Ik weet niet of die dat verstuurd. Zal haast wel toch ?

Wat je trouwens moet doen is de suboscillator gebruiken, en ik dacht golfvorm 3 van zowel de pulse als de saw gebruiken met veel PWM. Chorus er over. VCA ENV op GT of DGT zetten. Eventueel de DCO ENV op |\_ zetten zodat je zo'n golvend geluid krijgt.

Status
Please reply by conversation.
Back