Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door HEXAGON
Aan mij heeft hij wel geantwoordt...
Maar het toestel intereseert mij niet,heb het al gehad.
Maar het toestel intereseert mij niet,heb het al gehad.
Dat kan ik enkel maar bevestigen. Beestige sound en ondanks de mindere reputatie van de standaard Memorymoog op gebied van stabiliteit geeft die LAMM-versie een volledig betrouwbare synth. Dit is er zeker een die ik nooit weg doe.Origineel geplaatst door Wiseguy
Ik heb er toevallig ook een zo'n LAMM, maar ik kan je toch verzekeren dat ie erg tof is.
Origineel geplaatst door THM
Dat kan ik enkel maar bevestigen. Beestige sound en ondanks de mindere reputatie van de standaard Memorymoog op gebied van stabiliteit geeft die LAMM-versie een volledig betrouwbare synth. Dit is er zeker een die ik nooit weg doe.
Origineel geplaatst door lcasei
En Somax wat had hij dan te vertellen zodat je geen intersse meer had?

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Ik kom om in de cems, tot nu toe doet alles het al meer dan 20 jaar...........dat cem verhaal groeit volgens mij een beetje uit z'n internetproporties.....
Hetzelfde geld voor de Prophet Rev2's achteraan in service manual 'Notorious devices" en dan voegen ze toe
please replace all SSM's ,men hart ging 300/h toen ik dit las en mijn Prophet was open in nog geen 30seconden....
Origineel geplaatst door Boemtsjak
Er staat 'Notorious Device Date Codes'. Het gaat om chips van een bepaalde datum, die op korte termijn waarschijnlijk stuk zouden kunnen gaan. Het gaat hierbij zowel om een aantal SSM chips als ook standaard opamps en CMOS chips. Nergens staat er dat je alle SSM's moet vervangen. Bij de Rev.2 gaan vaker andere onderdelen stuk dan de SSM chips.

Origineel geplaatst door 100%
Verhaal krijgt een staartje. Die Jos staat weer op marktplaats, dit keer om te vertellen dat z'n orgel verkocht is. Oh nee, bleek toch een 'sintesizer' te zijn.
Ja, doe ik ook altijd zo. Email, was dat?, gewoon nieuwe advertentie zetten.![]()
En dan zogenaamd voor 1500 verkocht. tuurlijk
![]()