linntronics memorymoog op mp

Van boven de rivieren ? :confused:

Aalst is Belgie hoor...

nou heeft iemand hem al??

Aan mij heeft hij wel geantwoordt...

Maar het toestel intereseert mij niet,heb het al gehad.

Origineel geplaatst door HEXAGON

Maar het toestel intereseert mij niet,heb het al gehad.

Ik heb er toevallig ook een zo'n LAMM, maar ik kan je toch verzekeren dat ie erg tof is.

Origineel geplaatst door Wiseguy
Ik heb er toevallig ook een zo'n LAMM, maar ik kan je toch verzekeren dat ie erg tof is.
Dat kan ik enkel maar bevestigen. Beestige sound en ondanks de mindere reputatie van de standaard Memorymoog op gebied van stabiliteit geeft die LAMM-versie een volledig betrouwbare synth. Dit is er zeker een die ik nooit weg doe.

Origineel geplaatst door THM
Dat kan ik enkel maar bevestigen. Beestige sound en ondanks de mindere reputatie van de standaard Memorymoog op gebied van stabiliteit geeft die LAMM-versie een volledig betrouwbare synth. Dit is er zeker een die ik nooit weg doe.

Ik was erg voorzichtig met mijn omschrijving, maar in feite is het een van de allermooiste polysynths die ik ooit heb mogen bespelen, echt een fantastische bak, nog maar te zwijgen over het uiterlijk.

Ik moet volgende week een MM naar Lintronics brengen...leuk uitstapje...heeft overigens een wachtlijst van 4 maanden die Rudi

Origineel geplaatst door lcasei
En Somax wat had hij dan te vertellen zodat je geen intersse meer had?

Ik had al geen interesse reeds voor ik hem gecontacteerd heb,gezien ik gezegd heb al zo'n toestel gehad te hebben,wat niet wil zeggen ik hem niet had moeten contacteren voor die reden !

Ralph,

Houdt je mij op de hoogte van je avontuur,ik zit er namelijk ook over te denken om de mijne te laten Rudificieren nu't nog kan...Is de prijs nog altijd zoals aangegeven op de website van Rudi?

Als de prijs nog dezelfde is(1900 voor de gewone,2000 in mijn geval voor de plus),dan snap ik niet echt waarom iemand hier enkele weken terug een LAMM voor 3500 verkocht heeft als je weet dat een MM zelf al rond de 2500-3000 opbrengt...:confused:

Voor mij persoonlijk absoluut de vetste poly in het spel....Al zou ik wel héél graag es zo'n OMEGA 8 met GX1 filters willen testen om, voor zover mogelijk, es een vergelijk te maken...Heeft iemand hier eigenlijk een OMEGA 8 (met of zonder op amps en/of GX1 filters)? Anders kom ik wel es op de koffie en breng ik Belgische chocolade mee en eventueel nog wat ander speelgoed...
:koffie:

Volgens mij kun je bij Lintronics ook een kant en klaar LAMM kopen voor rond de € 4850,- exclusief BTW
inclusief shipping en mooie degelijke flightcase, althans dat was zo'n beetje de prijs in 2005
Misschien nu ietsie meer.

He Guys,natuurlijk is de memorymoog de mooiste en beste poly die ik ooit gehoort heb,maar zijn jullie echt niet bang voor de 12 CEM3310,18 CEM3340 en 40+ CEM 3360! chips die der inzitten?,ooit komt er een dag dat je een tweede MM zal moeten aanschaffen,dus doe dat maar asap....

Ah en als tip,wisten jullie dat er een reeks CEMS slecht is (staat in de service manual v/d MM) er staat ook in (dacht ik) please replace bad CEMS!

(te mijden CEM's dus de serienummers batches staat in de MM manual,dus als je reserve koopt ergens......

Just some usefull info

Hetzelfde geld voor de Prophet Rev2's achteraan in service manual 'Notorious devices" en dan voegen ze toe

please replace all SSM's ,men hart ging 300/h toen ik dit las en mijn Prophet was open in nog geen 30seconden....

daarin staat ook dat er in die tijd een equivalent was voor SSM's ttz gemaakt onder een andere merk naam,de moeite om naar uit te kijken in oude electronica winkeltjes bvb .....:duivels:

tja, als je daar bang voor bent, kan je beter een software setup beginnen :D

... en wedden dat je dan meer kwijt bent aan gezeik met hardware, licenties, upgrades?

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Ik kom om in de cems, tot nu toe doet alles het al meer dan 20 jaar...........dat cem verhaal groeit volgens mij een beetje uit z'n internetproporties.....

juist!

bij mijn AX60 waren er zogezegd ook cems kapot... ik heb terug 6 stemmen en de originele cems zitten er nog steeds in...

L

Origineel geplaatst door HEXAGON
Hetzelfde geld voor de Prophet Rev2's achteraan in service manual 'Notorious devices" en dan voegen ze toe

please replace all SSM's ,men hart ging 300/h toen ik dit las en mijn Prophet was open in nog geen 30seconden....

Er staat 'Notorious Device Date Codes'. Het gaat om chips van een bepaalde datum, die op korte termijn waarschijnlijk stuk zouden kunnen gaan. Het gaat hierbij zowel om een aantal SSM chips als ook standaard opamps en CMOS chips. Nergens staat er dat je alle SSM's moet vervangen. Bij de Rev.2 gaan vaker andere onderdelen stuk dan de SSM chips.

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Er staat 'Notorious Device Date Codes'. Het gaat om chips van een bepaalde datum, die op korte termijn waarschijnlijk stuk zouden kunnen gaan. Het gaat hierbij zowel om een aantal SSM chips als ook standaard opamps en CMOS chips. Nergens staat er dat je alle SSM's moet vervangen. Bij de Rev.2 gaan vaker andere onderdelen stuk dan de SSM chips.

Er staat wel degelijk in dat je indien je notorious devices hebt je deze moet vervangen,want vroeg of laat krijg je toch problemen (lees beter...)

SSM zijn niet beveiligd en kunnen heel snel stuk gaan omwille van een andere panne,CEM kunnen al iets beter tegen een stootje,inderdaad ondanks dat het meestal fout gaat in het digitaal board mijd ik toch liever een rev2 .van de enkele die ik gehad heb zijn er toch later SSM's stuk gegaan.=(

Laatst gewijzigd:
Verhaal krijgt een staartje. Die Jos staat weer op marktplaats, dit keer om te vertellen dat z'n orgel verkocht is. Oh nee, bleek toch een 'sintesizer' te zijn.
Ja, doe ik ook altijd zo. Email, was dat?, gewoon nieuwe advertentie zetten. :stupid

En dan zogenaamd voor 1500 verkocht. tuurlijk8o)
:doei:

Origineel geplaatst door 100%
Verhaal krijgt een staartje. Die Jos staat weer op marktplaats, dit keer om te vertellen dat z'n orgel verkocht is. Oh nee, bleek toch een 'sintesizer' te zijn.
Ja, doe ik ook altijd zo. Email, was dat?, gewoon nieuwe advertentie zetten. :stupid

En dan zogenaamd voor 1500 verkocht. tuurlijk8o)
:doei:

Ik vind het ook een naar hoax riekend verhaaltje. Maar wat hebben we gelachen. :gaap:

Back