Access Virus Ti Gold?

Als ik hem zou winnen zou ik hem verkopen op een ebay-veiling ofzo. Ik ben bang, als er serieus maar 1 van gemaakt is, ik er dan een hele hoop poen voor kan vangen aan 1 of andere Access gek. :D Dan koop ik wel een (gewone) Ti en nog veel meer :P

Ik vind hem Vet . . . . Vet lelijk! :r
maar wil hem best winnen om vervolgens, inderdaad, door te verkopen.

Ik vind het niet lelijk hoor. Als een echte Nederlander zou ik het best wel gratis willen hebben. 8)

die zilveren stukken bij de tekst van de verschillende secties is zoooo lelijk....

maak dat dan ook goud???!!!

Origineel geplaatst door bikkel
Past goed bij mijn Subaru Impreza :D

Hoe bedoel je? Ook een ouwe lullen bak? 8o)

Origineel geplaatst door Acidfever
Hoe bedoel je? Ook een ouwe lullen bak? 8o)

Standaard geleverd met gouden velgen:

subaru-impreza-06-1.jpg

(....spuuglelijk....)

Jullie proberen een negatieve mentaliteit op dit forum te ontwikkelen ten opzichte van de TI goldfilter, omdat jullie geen concurrentie willen bij het maken van jullie maffe felicitatiefilmpjes! Ik heb jullie door!

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
Jullie proberen een negatieve mentaliteit op dit forum te ontwikkelen ten opzichte van de TI goldfilter, omdat jullie geen concurrentie willen bij het maken van jullie maffe felicitatiefilmpjes! Ik heb jullie door!

:D

MY PRECIOUS! :D

Degene die, al filmend, met de laaste TI uit het affikkende magazijn van musik-produktiv rende heeft toch al gewonnen. :doei:

Ik zou hem laten smelten & er een groot €-teken van laten gieten dat ik zal dragen als ik boomend met mn BMW coupé veel te traag door't stad bol.
:kroon: :maffia: :dj:

YEAH !

Joh, als je dan toch niet van SF weg te slaan bent had je moeten weten dat dit onderwerp
al 1.5 maanden geleden op SF stond :)

Die discussie is inmiddels doodgebloed omdat ie zo lelijk is :D

Laatst gewijzigd:
ah kennelijk hang ik dan toch nog niet genoeg op t forum rond :D

nou jah.. als remindertje dan.. nog een maand te gaan ongeveer
voor degene die mee gaan doen of hebben gedaan, post je filmpje in deze topic..

ben erg benieuwd :D

Back