• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Technics SL1200 MKII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

excalibur

Ingeburgerd
Platenspeler, als nieuw: Technics SL1200 MKII + Concorde Pro
Prijs: 410 euro
Info: Steve : 02/4602931 België, Brussel (NA 18 uur!)

Laatst gewijzigd:
Hoi sander, ik heb niets te maken met die verkopen. Ik ben de eigenaar niet, dat is een vriend die ik een dienst bewijs.
Bel hem op en praat er met hem over. Trouwens, hij kent de prijzen wel, dus je opmerking van "daar heb je een nieuwe voor" (diegene die aangeboden is, is ook bijna nieuw he :) ) zal zeker onterecht zijn. En die Concorde-toestand, is die ook bij de nieuwe geleverd?
De groetjes.

Yep ben ook geinteresseerd, als het niks wordt met Microwave laat het me even weten! Ik woon in het zuiden en kan best een stukkie rijden 8)

Origineel geplaatst door Sander W
Beste vriend daar heb ik een nieuwe voor, voor 250 euro wil ik hem wel hebben

ik zit zelf in de handel van dj equipment, dus als jij ze voor 410 kan scoren incl. de concorde naald van ortofon dan kan je er gelijk 10 voor me bestellen.:Z

met concorde is 410 en goede prijs !!

groet bass-molecules

Efkes offtopic: Arvey, hoe werkt dat, met die 'ignore-list'?:D

Microwave laat maar ff weten of je m neemt, anders neem ik m :)

Ter info: ik heb deze zoekertjes ook via andere -Belgische- kanalen te koop gezet, dus als je die platenspeler echt wil, moet je niet lang meer wachten hoor. En dit is geen "verkoperspraat" want ik verdien er niets op en het interessert mij ook niet of er al dan iets verkocht wordt.
By the way: hoe komen die sterren onder m'n naam? Ik dacht niet dat die er in het begin stonden:z

Inderdaad, maar het zijn helaas mijn spullen niet :( Het zijn zaken van een vriend (Steve), hij heeft geen pc en daarmee dat ik het doe.
Als je bedoelt dat ik een verkoper ben, dan ben je mis, ik ga dagelijks werken voor een baas.
De groetjes

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back