Noizehub Electroparty #3

electrovolt, dat ging best lekker.
mischien nog wat meer aandacht schenken aan simpele en geniale melodieen, die ik wel al vaak hoorde in je set!
kraftwerk electroids dopplereffect zijn daar bv meester in.
het leukt zo,n avond gelijk enorm op.
electro kan zonder melodie erg snel drammerig over komen.ik liepdan ook vaak van het ene zaaltje naar het andere om mijn draai te kunnen vinden ofzo.

gezellig feestje idd! liveset van elektrovolt was wel koel... die andere waren wat slapjes, maar de sfeer was goed, ghetto booty acid galore. :)

geslaagd feestje. heb helaas pas om 7 uur wat muziek gehoord zelf en 5 minuutjes elektrovolt, wat erg leuk was. o ja en veldwerk ook gehoord, erg grappig vond ik dat! vooral sommige reacties.volgens mij is sowieso zaal 2 helemaal goed opgenomen. dus ik zal nog wel eens horen wat er allemaal zo slapjes aan was :P denk dat het best mee zal vallen.

zoooooooooooooooooooooo

zoooooooooooooooooooooo

Wat was dat weer lekker gisteren! :)
Wat een sfeertje! :luv:

Leuk om Elektrovolt aan het werk te horen, leuk praatje gemaakt nog, daarna... Vaag verhaal over een politiebus met gaten in het dak! :D

Orgue draaide lekkere ghetto bass! Jammie!

Ik hoor hier en daar gefluister over mei volgend jaar... :okdan:

Re: zoooooooooooooooooooooo

Re: zoooooooooooooooooooooo

Origineel geplaatst door scarum
Vaag verhaal over een politiebus met gaten in het dak! :D

en dat verhaal is nog echt gebeurd ook ! :D

was echt leuk, volgende keer weer. en dan het liefst meerdere dagen... :)

Re: Re: zoooooooooooooooooooooo

Re: Re: zoooooooooooooooooooooo

Origineel geplaatst door elektrovolt
dan het liefst meerdere dagen... :)

Volgens de fluisteraars gaat je wens in vervulling! 8o)

:engel:

Dank jullie allen voor het langskomen en de artiesten voor het optreden!
We hebben er zelf als organisatie ook erg van genoten. :)

Tot de volgende dan maar :okdan:

Origineel geplaatst door Burp
Was leuk feest! We hebben erg veel lol gehad met ons optreden (veldwerk), en een aantal van jullie ook schijnt ;-) grts!

Traden jullie soms voor 0:00 op? Of was jij deel van die groep die oude synthpop maakte?

Back