Logic Express+Garageband+MiniMoogV

Ton

Stamgast
Ben onlangs met bovenstaande set-up begonnen maar kom er niet helemaal uit:

Het zou fijn zijn als jullie mij een beetje op weg kunnen helpen met het volgende:

Als ik iets gemaakt heb in GB en het binnenhaal met LE dan wordt e.e.a. wel weergegeven maar er klinkt tijdens het afspelen geen geluid. Zie overigens wel VU meter uitslaan en Core audio staat geselecteerd. Heb de manual uitvoerig geraadpleegd echter nix gevonden wat helpt.

Binnen LE wordt gesuggereerd dat er GM instrumenten aanwezig zijn. Heb een standard midifile geimporteerd en naar gitaar en bas gesleept. Weer slaan de VU mteres uit echter weer geen geluid

Hoe kan ik Arturia's MiniMoogV integreren in LE als instrument. De set up assistant geeft dit vituele instrument "grijs"weer als zijnde wel aanwezig/ dus gezien echter kan er niet mee aan de slag

Ik gebruik een Apple G4 iMac + bolspeakertjes, M-audio keys en Edirol midi-interface

Heeft iemand ook nog een tip waar ik een passende verbindingkabel tussen de audio-uit v/d iMAc en een jack of cinch rood en wit steker kan kopen om de boel lekker te versterken???

Alvast hartelijk bedankt, sta te popelen om weer eens muziek te gaan maken

=( Ongelooooooooooofelijk, wat een reaktie.............

M'n provider wordt GEK van de mailtjes

SF leden, kom op zeg...........................

Deel van de oplossing gevonden op een ander forum. De MiniMoogV werkt alleen binnen Logic Express als er update 1.5 geinstalleerd is. Da's geen nieuws zou je zeggen. Heb ik er al lang bijgezet en nog doet ie 't niet.
De oplossing ligt 'm in het feit dat je je originele CD in het laatje moet hebben tijdens het updaten. Zo heb ik dus met update 1.6 gisteravond een probleem van het niet herkennen van MiniMoogV binnen LE opgelost. Was een eitje; alles werkt nu naar behoren.

sluit deze draad maar

sluit deze draad maar

het is oorverdovend stil gebleven binnen deze draad

denk dat hij in de verkeerde rubriek staat, niet interessant genoeg o.i.d.......

deze draad kan wat mij aangaat of verplaatst of gesloten

Back