Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Tja met zo'n deeltjes bots avatar is alles makkelijk natuurlijk.Ik heb gisteren met de hand wat dingen zitten samplen, maar ik vond het toch niet zo heel erg moeilijk:
Tot hier ging het bij mij ook makkelijk.- Select sample nummer
- Select sample record
- Even alles instellen met de mega handige peak en noisefloor controls
- Opnemen met execute
En dan gaat het mis.- Dat mapping knopje selecteren
- Minimumkey selecteren
- Maximumkey inspelen
Mij is het niet 1 keer gelukt, dus zo ver kwam ik niet eens. Zal wel aan mijn gebrek aan verstand liggen.Een of twee keer doen en je snapt het.
Volgens mij moet dit wel kunnen, was het niet iets met de sample toewijzing aan een uitgang? Maar als ik het mis heb dan moet je niet gaan slaan.Die links/rechts pan ellende heb ik uiteindelijk door de rechterplug er uit te trekken verholpen. Is er niet een mogelijkheid om dit automatische gedrag uit te schakelen???
Tja met zo'n deeltjes bots avatar is alles makkelijk natuurlijk.

Tot hier ging het bij mij ook makkelijk.
En dan gaat het mis.
Mij is het niet 1 keer gelukt, dus zo ver kwam ik niet eens. Zal wel aan mijn gebrek aan verstand liggen.
Volgens mij moet dit wel kunnen, was het niet iets met de sample toewijzing aan een uitgang? Maar als ik het mis heb dan moet je niet gaan slaan.

Maar nu is dus mijn vraag:
Hoe kan ik de cutoff en de resonance extern controleren? Ik snap dat ik de velocity naar de cutoff kan routen, maar verder houdt het wel op. Ik wil bijvoorbeeld een drumloop kunnen filtersweepen, ook al is French House toch al weer een paar jaar passé![]()
Je kunt het ding ook niet editen via SysEx?![]()
Hoe kan ik de cutoff en de resonance extern controleren? Ik snap dat ik de velocity naar de cutoff kan routen, maar verder houdt het wel op. Ik wil bijvoorbeeld een drumloop kunnen filtersweepen, ook al is French House toch al weer een paar jaar passé![]()
Volgens mij kan dat niet.
Je kunt het ding ook niet editen via SysEx?
Via MIDI samples dumpen lukt dan weer wel, dat lijkt me toch ingewikkelder![]()
Maar nu is dus mijn vraag: