• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Drawmer LX20,SPL Vitalizer MkII,Nanoloop,606 onderdelen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Te Koop/Ruil aangeboden

SPL Vitalizer MkII
Geen uitleg nodig..optisch goede staat pots hebben wel eens een kraakje maar is met wat lucht prima te verhelpen lijkt me verder normaal mee te werken. 125 €

Drawmer LX20 Compressor/Gate 2 kanaals (mono) of Stereo te gebruiken.Heeft geen Treshold/Ratio controls maar 1 draaiknop met ''Compress'' en dat doet ie goed deze rakker knijpt ze fijn attack en release zijn uiteraard wel in te stellen en de output kun je oversturen.
Mist 2 originele knoppen heb deze netjes vervangen door 2 andere knoppen alleen ook hier is stof de boosdoener dus kraken de pots als je eraan draait 70 €

Nanoloop 1.0 ? Weet niet of hij nog werkt allang niet meer gebruikt namelijk geen doosje of gameboy alleen de cartridge..30 €

TR-606 in onderdelen..printplaat is zo goed als doos lijkt me case is beschadigd maar knoppen zijn nog goed en de IC's ook lijkt me..doe hier een bod op (vorige keer bod van 50 € geloof ik)

Dit alles zijn VRAAGprijzen zit ik te hoog of te laag laat het me ff weten dan komen we er vast wel uit..

Versturen doe ik niet aan alleen de 606 onderdelen en Gameboy wil ik misschien op post doen alleen komen er dan verzendkosten bij en betaling voor verzending..
Brengen heb ik praktisch geen tijd voor aangezien ik zeer weinig thuis ben (alleen in het weekend)

Qua ruil zat ik te denken aan een in zeer goede staat verkerende 606 of zoiets leuks OF als iemand mijn Moog Prodigy zijn attack (die werkt niet) kan repareren (in ruil voor 606 onderdelen ofzo)

Excuses voor mijn eisen maar druk...druk...druk....:)

Sorry voor diegene die gereageerd hebben op de SPL maar wil deze terugtrekken...komt altijd nog van pas.
606 onderdelen zo goed als verkocht
LX20 Gereserveerd evenals Nanoloop.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back