• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

JomoX Airbase en Novation K-station te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

synthmann

Ouwe rot
TE KOOP, twee units:

1. Mijn JoMoX Airbase 99 drummodule! Drummodule met 10 !! individuele outputs. Hij kan alles van 808, 909 tot cr78, noem het maar op.

INFO op vintagesynth.org

Deze drummodule kost bij feedback 775 Euro. De mijne is precies een jaar oud en weinig gebruikt, als nieuw dus.

Voor 625 euro mag ie weg. spaart je 150 euro (330 gulden!)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. Mijn Novation K-station:

Deze gloednieuwe synth van Novation is nog geen drie maanden oud!! Boordevol vette trance sound, schitterende analoge pads, bassen, leads etc. Het is een virtueel analoge bak, 8 stemmig! Hij heeft zelfs een vocoder aan boord

INFO op vintagesynth.org

Deze synth kost bij feedback 749 Euro.

De mijne is nog maar drie maanden oud en nauwelijks gebruikt.

De K-station mag weg voor 625 Euro

spaart je 125 euro, is toch snel 275 gulden! en dat op een nieuw apparaat!

Samen mogen ze weg voor 1200 Euro, dat is weer 50 euro bespaard!

Voor beide units geldt alleen thuis gebruikt, nooit mee gesleept.

Units gaan weg ivm komende aanschaf van Emu XL-7. Over een week zet ik ze op marktplaats als ze nog niet verkocht zijn dus wees er snel bij.

Mail: synthman@lycos.nl of plaats een persoonlijk bericht via synthforum, mail lees ik sneller.

'k-station! die laat je toch niet liggen? echt de prog bak van het jaar :) wat simpel en snel :)

:) ik bedoelde het wel als verkoop praatje voor synthmann.
tis dat ik er al 1 heb.
[excuses]

te duur?

wil er echt niemand een k-station of een 808,909,cr78 in een doosje voor minder dan in de winkel?

Die Airbase is zeker te duur: Ik heb in juli een Airbase gekocht voor 450 Euro en dit is volgens mij een heel gangbare 2e hands prijs. De prijs van de K-station is opzich wel in orde, mits hij niet of nauwelijks gebruikt is.
Magoed als je de prijs die je ervoor vraagt kan krijgen moet je het zeker niet laten die prijs te vragen :)

hmm, de aibase kost nieuwe toch echt nog 775 euro bij feedback en is een coole bak, raar dat ie zo snel afschrijft. maar ja, ik moet toch meegaan met de markt dus:

K-station wordt 600 Euro, lager ga ik niet want hij is echt 3 mnd jong zo nieuw uit de doos weinig gebruikt

Airbase wordt 550 Euro, minder doe ik niet want ding is zgan, 1 jaar oud en nieuw 775. dat anderen hem voor appel en ei weg doen kan ik niks aan doen, die hadden meer kunnen vangen denk ik. ligt er maar aan of je het snel kwijt moet of iets langer kan wachten.

samen voor 1125 euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back