Synth ruilen tegen Kawai K5000s

Status
Please reply by conversation.

spookkoops

Gemeneraadslid
Ik had deze al eens eerder geplaatst maar die was verwijderd (waarschijnlijk omdat ik hem ook aan de verkoopkant had).
Enniewee......Ik heb hier dus een Kawai K5000s additieve synth staan. Het is een apparaat bomvol met beloftes waar ik helaas geen tijd voor heb (ben een slachtoffer van de hedendaagsche jachtige maatschappij :geslaagd: ).

Heb jij een synth staan die anders staat te verstoffen of was je al op zoek naar een K5000s neem dan contact met me op. Ik zoek een synth die iets "makkelijker" is zoals een novation ks4 / ks5, een waldorf Micro Q keys offe.......

Bied maar wat aan!

De K5000s is technisch 100%, optisch ietsiepietsie minder door transportschade (krasjes bovenop op een stukkie en de kunststoffen behuizing van de rechteronderkant heeft een scheurtje). Verder 61 keys, ongewogen met velocity en aftertouch (staat bekend als 1 van de betere in de ongewogen klaviersectie) en is wat dat betreft ideaal als masterkeyboard. Door de additieve synthesetechniek is in theorie elke klank nabootbaar maar deze synth staat voornamelijk bekend om zn ellenlang evoluerende pads, drones, diepe analogue-like basses etc etc etc. Je krijgt er de originele handleidingen bij, een duitse wizooguide (had de verkeerde gekocht), originele systeemdiskette en wat additionele sounds (van 808, 909 tot mono- en polyleads, pads, fx etc etc etc). tevens een midi-naar-gameportkabel die anders toch maar ligt stof te vangen.

schop

Edit: moet nog even terugkomen op het "optisch iets minder". Ik doe nog oa een plaatje erbij van de rechteronderhoek (ook al eens elders geplaatst op SF). Je ziet er uiteraard niets van vanuit een normale positie maar toch ga ik eens kijken of ik er nog iets aan kan herstellen:

Attachments

• front.jpg
    front.jpg
    31,3 KB · Bekeken: 98
Display

Attachments

• display.jpg
    display.jpg
    22,2 KB · Bekeken: 94
Horrorplaatje

Attachments

• horror.jpg
    horror.jpg
    24,9 KB · Bekeken: 91
Und der Dokumenten, jah

Attachments

• wizoo.jpg
    wizoo.jpg
    24,8 KB · Bekeken: 86
Jongens (en meiden), alle serieuze ruilvoorstellen worden in overweging genomen :)

bvb 2 "mindere" synths tegen de mijne :P (CS1x, CS2x etc etc)

11 november aanbieding: Geen ruil? Dan te koop (vandaag) tegen 375,- euri.....(alleen vandaag)

Ondanks belangstelling van diverse kanten staat ie er nog steeds...nog steeds? ja, nog steeds!

Ik doe hem ff op slot: deze hoort an de verkoop/ruil aangeboden kant

:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back