Cubase Pan

TheVorTeX

Peek en Poke
Krijg het niet voor elkaar, maar zowel mijn FS1r EN An1x reageert niet op Pan vanuit Cubase SE3,
Ik heb mijn koptelefoon rechtstreeks op de AN1x aangeloten, het ligt dus niet aan een instellingen op mijn mengtafel, Daarin tegen reagereert mijn Roland JV2080 wel op PAN. Ik heb zelfs Roland a880 ff er tussen uit gehaald.

Wat zie ik over het hoofd, Iemand een idee?

Gr,

Michael

MIDI <> Audio

Je moet je afvragen of de Pan in de mixer van Cubase wel MIDI Pan-signalen naar de AN1x stuurt.

Je moet je afvragen of de Pan in de mixer van Cubase wel MIDI Pan-signalen naar de AN1x stuurt.

Ik zou het niet weten hoe dat ik controleren op mijn An1x.Op het display van mijn FS1r ziet een PAN icontje die reageert op de instellingen in de mixer van cubase.Dus er wordt wel degelijk midi uitgestuurd. alleen de audio van de FS1R blijft hetzelfde.

Gr
Michael

Olossing is eenvoudig: check welk midicontrole waarde je pan heeft op d an1x. Als dat niet overeenstemt met SX dan is het lastig. Wat eventueel ook nog weleens kan( weet even niet of dat ok bij jou kan) is het knopje balance. En de an1x moet midi messages op on hebben..

Bij werkt het gewoon met Cubase SX en AN1x. Het werkt bij het linker panel met de pan schuif, maar ook als ik het inteken in m'n controller lane

Thanks !!

AN1x reageerde op alles zoals Pitchbend, Volume etc behalve pan. was inderdaad een setting van een preset.

Gr
Michael

Geen moeite

Geen moeite

hahaha:engel:

Back