Trance - Demo by Tactic

nette song....zou zo op een trance cdtje kunnen staan...alleen het mist nog iets....iets wat het echt vet maakt....maar goed das makkelijker gezegd dan erbij gemaakt....erg netjes...ik zou willen dat ik het kon.....

De lead is inderdaad niet echt pakkend. Niet qua geluid, maar meer de melodie en wat die doet. Voor de rest klinkt het gewoon harstikke netjes qua mix enzo. De opbouw is een beetje standaard, maar probeer eens origineel te zijn. Veel is al gedaan, dus iedereen weet dat dat laatste verdraaid lastig is.

Klinkt erg goed, moet ik zeggen.
Inderdaad, je moet nog wat afmixen. maar daar ben jij beter in dan ik ;)

Lekkere Luister Trance. Goed werk!
Die Strings zijn erg lekker! en Het Arpeggio Rifje ook!

Plus een stevige beat! [Ex gabber :)]

Heel netjes :okdan:
Mw

----
Niels: Ik denk dat dit meer een teasertje is. De Opbouw zit nog voor dit mp3tje :) [van 0 sec tot min 2 minuten ofzo?]

erg mooie trance song hoor, heb er weinig op aan te merken. Mooie mix, geluiden en al

inderdaad ik vindt ook dat deze zo op een cd'tje kan komen, maar zoals de andere al vertelden, het is gewoon weer een trance nummer.. Het springt er niet uit..
nice work..

mzl

Strakke track, zoals gewoonlijk.:halleluja
Goeie drumsounds en sequences, alleen is hij een beetje te zacht naar MP3 gezet, volgende keer even normalizen luiwammes!;)

Ga je hem afmaken binnenkort of heb je het ook te druk voor muziek door je werk bij de omroep.
Ik kom er gewoon steeds niet toe, gelukkig maak ik de laatste tijd veel opnames, ook bij de omroep, dan voel je je in ieder geval nog een beetje gebonden aan de muziek.

Laaaaater,

Karel

:maffia:

paul, de DSF database is voorlopig ff uit de roulatie

Back