Bedankt voor je reactie! Ik geef gelijk toe dat er nog het een en ander mist in deze track. Toen we de eerste versie af hadden, toen kregen we eigenlijk totaal geen positieve reacties, iedereen vond het een saaie track (familie en vrienden waren als eerste de "jury"). We hebben ons uiterste best gedaan om de track toch enigzins interessant te maken. We hebben de beat toen flink onder handen genomen, synth dingetje ingedaan, echte gitaar toegevoegd en nog veel meer kleine dingetjes aangepast. Het is er absoluut beter door geworden, maar ik moet toegeven dat het er nog niet helemaal is.Origineel geplaatst door Rino
Zeer goede track! Petje af!
Mocht je stiekem de ambitie koesteren om hier iets meer mee te doen, dan zou ik zorgen voor een stevige hook ingebouwd in een conventioneel arrangement. Er blijft nog te weinig hangen zoals het nu is. Desalniettemin is er zeker 't een en ander mogelijk met deze track denk ik!
Maar dat komt wel. Ik heb er vertrouwen in! Maar eerst ga ik me even focussen op een andere track, aangezien ik net even iets te vaak Hear Me Now voorbij heb horen komen hier thuis. Als ik er dan over een week of 2 weer mee bezig ga, heb ik ondertussen ook mijn nieuwe monitors!
Ik vind de EMU 1820 een prima soundcard, met voor dat geld absoluut geen verkeerde mic preamps. ASIO performance however is niet super goed, ik werk altijd op 10ms, lager hoef ik niet te proberen. M-Audio lijkt het op ASIO performance beter te doen!! De onboard effecten van de EMU gebruik ik (vrijwel) nooit, want deze vind ik persoonlijk van lage kwaliteit. Ik had gehoopt dat ze echt bruikbaar zouden zijn, maar ik krijg nog betere resultaten met freeware plugins.Origineel geplaatst door Alansan
Gebruik je veel effecten van je EMU in je tracks? ik denk erover om die ook aan te schaffen o.a. omdat er schijnbaar een goede mic-preamp op zit en veel effecten.....
) Oh dat luisteren was trouwens bij Feedback. En nee, ik heb niet zoveel geld om die monitoren te kopen, maar mocht ze wel ff horen, damn wat lekker!!! Vooral die Dynaudio.. Wat een geluid!
(misschien zou ik naar bed moeten gaan... dat is nog slimmer, 04:10uur
)