motif rack 450€

Oh? wist ik niet.. Was dat nog op te lossen met een os update?

OS update staat op yamahasynth.com deze lost de problemen op. 450 is echt geen geld voor zoiets.

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
OS update staat op yamahasynth.com deze lost de problemen op. 450 is echt geen geld voor zoiets.

Ik weet dat mensen dit niet altijd even leuk vinden maar de update lost het probleem *deels* op volgens de SoundOnSound. En die zijn redelijk objectief met dat soort dingen volgens mij.

Origineel geplaatst door bazziman
Ik weet dat mensen dit niet altijd even leuk vinden maar de update lost het probleem *deels* op volgens de SoundOnSound. En die zijn redelijk objectief met dat soort dingen volgens mij.

Meen dat het probleem pas met de 2e rack versie is opgelost. Althans zo stond het destijds in de review.

dat miditiming probleem geldt volgens mij alleen voor de ES, en niet voor de gewone

idd geen geld voor zo'n vette bak. Heb die van mij destijds de deur uitgedaan omdat ik 'm zo weinig gebruikte, maar eigenlijk vanaf dag 1 al 'n beetje spijt gehad... :erm: toch wel handig voor net dat ene pianootje enzo..

Origineel geplaatst door bobaphat
dat miditiming probleem geldt volgens mij alleen voor de ES, en niet voor de gewone

't Is net andersom.

De Motif-Rack had timing problemen bij drukke MIDI-stromen. In een OS update werd dit rechtgezet al lees ik ook dat het niet volledig werd opgelost.

De ES synthesizers waaronder ook de Motif-Rack ES hebben hier geen last van.

Back