Wouter Wognum in het nieuws

AAAAAAAARGH FOK ! Hou op, ik begin al uitslag te krijgen. En haal aub die link van DSF van de frontpage voordat we hier overlopen worden door puisterige pubers. :stupid

...ixed was", zegt Wognum in een interview op DSF, een forum voor synthfreaks. "Liberty X waren be...

interview ? degeen die dit daar geplaatst heeft kan de boel wel flink uit zijn verband trekken zeg

ach gun Wouter z'n pleziertje nou...... :)

Hij staat tenminste met die dames op de foto, kunnen wij niet zeggen.

Ik heb geen interview gezien. De link bracht me naar de beginpagina van DSF. Maar als je de link met het interview plaatst, kan ik ook nog even zelf oordelen of het een interview is... :)

ik gun het wouter zeker ! van harte !

maar er is geen interview, alleen een kort verslag van wouter zelf (in de liberty x 538 thread) dus vind ik niet dat iemand semi-officieel op een andere site moet verkondigen dat wij als forum een interview gehouden hebben (wat natuurlijk best een keer mogelijk is)

oh, ok. Die draad heb ik achteloos overgeslagen, vandaar dat ik niet wist waar hij het over had.

Doe je linken, link dan op z'n minst goed. Nu wist ik niet waar je het over had Wouter. Maar verder gefeliciteerd.

Ik gun het Wouter ook.. nogmaals gefeliciteerd! Alleen begin ik te steigeren bij het forum FOK... meer niet. :D

Mastermind is een goeie vriend van me hier int hoge noorden maar hij heeft dit geschreven en ik heb hem ook al gezegd dat ik dit niet zo fantastich vond van hem.

Maar lets not make a to big fuss about it en laat maat ff gaan deze thread ofzo...

LOL, Wouter Wognum verschijnt ook in tienerblaadjes! :D
wouter_bo.jpg

Ej, had deze thread nog niet eens gezien :P Jaja, op Fok, in de breakout en het heeft zelfs in de telegraaf gestaan :P

Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens demootjes ga sturen naar wat labels, heb eigenlijk tot nu toe alleen blackhole geprobeerd omdat dat zo lekker dichtbij is en blue-records omdat die zo'n handig upload plugin hebben (jajajaja ik ben lui)

Anywayz... als iemand nog tips heeft voor het versturen van demo's dan hoor ik ze graag.... moet ik er bijvoorbeeld bij vermelden dat ik deze contest heb gewonnen of niet :P

Ik zie dat radio538 de track inmiddels van de site heeft gehaald; dus bij deze even een linkje naar de remix op mijn webspace: http://www.xs4all.nl/~wognum/muziek/

Schrik niet :P tis erg commerciel :D

Probeer het eens bij Spinnin' records in Hilversum. Aardige gasten, en bijvoorbeeld 4Strings zit daar ook.

Ik kom er regelmatig over de vloer omdat ze een klant van me zijn. (hè, een platenmaatschappij als klant, wat baal ik daar toch weer van :D :D :D )

Ik vond het origineel van Mantronix ijzersterk, ik vind de cover van Liberty X ok en de remix vind ik goed, ook al is het mijn stijl niet. Pertje af voor Wouter !

Ik neem aan dat dit niet de definitieve gemasterde versie is ??

groeten

Basicsys

ik heb het origineel van mantronix nog op 7" vinyl...collectors item! ;)

Back