DiscoDSP Highlife is freeware

SpaceAgentSpiff

de aarde is een LFO
Er is een nieuw relletje in vst-land, waardoor de Highlife sampler vsti als freeware wordt aangeboden. Het komt allemaal door ruzie tussen een ex-discoDSP-programmeur en de baas daar. Check hier voor het nieuwsfeitje; downloaden kan op dezelfde site zonder registratie of wat dan ook. Juicy details en (andere) onfrisse freeware versies van Discovery en Phantom zijn hier te lezen/downen. Weet niet hoe lang de links daar blijven staan / werken trouwens. Beide mannen zeggen van elkaar dat de ander de plugins ten onrechte gratis aanbiedt. Wat legaal is en wat niet weet ik niet, check 4 yourself.

De oorzaak is een beetje jammer, maar ik maak er graag gebruik van. De CC's en mogelijkheden van Discovery komen precies overeen met de Nord Lead die ik hier voor m'n neus heb staan. Heerlijk zo'n gratis 32-voice expansion (+ de mogelijkheden van de Nord Lead 2 :))

ai ai ai, ze zullen niet blij zijn bij discodsp...
ik ben wel blij! :)

Gelijk weer 3 gratis VST's rijker.
Wie geeft er nu ook geld aan die dingen...:D
HARDWARE RULEZ !

krijgen jullie ook de melding ' discovery needs to create waveform cache data this may take several minutes ' als je discovery opstart ? hij blijft gewoon hangen ...netjes de dll and discovery in de vst folder ..
bij de demo had ik hier geen last va ...spijtig want is inderddad een topsynthje ...
ok en nog een dommme vraag ik krijg die phantom niet geinstalled ...heeft wel als extensie .exe marr blijkt geen install file te zijn ..anny comments ?thx

Laatst gewijzigd:
Daarna ging ie gewoon door.
Yep, bij mij ook... lekkere VSTtjes hoor... Die Highlife is een supersampler, lekkere FX ook...

ik krijg die phantom niet geinstalled ...heeft wel als extensie .exe marr blijkt geen install file te zijn ..anny comments ?thx

Bij mij installde die als een zonnetje na dat RENAMED eraf gehaald te hebben... Is gewoon een Exe install file..

tering tering de tering de tering de tering mijn pc crasht dat het geen naam heeft .....discovery gaat eruit

sorry......

Origineel geplaatst door DavidMenting
Heerlijk zo'n gratis 32-voice expansion (+ de mogelijkheden van de Nord Lead 2 :))

Nu de sound nog! 8o)

ff zakken in het verhaaltje, dan zie je een quote waar die andere synths ook staan. Weet alleen nog steeds niet of het legaal is, misschien kan een moderator het verhaaltje doorlezen?

Ik heb het verhaal een beetje doorgenomen, maar het gaat er om wie de rechten heeft voor het verspreiden van de software, dat zal discodsp zijn, dus legaal zal het zeker niet zijn.
Als downloader ben je zeker niet illegaal zijn imo, de verspreider (aguru) is in dit geval illegaal bezig en zal als hier een zaak van wordt gemaakt aansprakelijk gesteld worden voor het gemiste inkomen.

arguru is wel de maker van de software.. enfin we weten allemaal niet wat arguru heeft afgesproken met georges...

Origineel geplaatst door the tall lad
tering tering de tering de tering de tering mijn pc crasht dat het geen naam heeft .....discovery gaat eruit

sorry......

Spijtig, want bij mij werkt het als een trein...

Intussen moet ik kwijt dat ik de Highlife een erg tof samplertje vind.
Leuk dat hij Akai S5000 progs leest. Top, en dat allemal voor 0 € !

Back