Yamaha EX24 Voorloper GX1 !!!

Origineel geplaatst door Lennox
oeps het moet EX42 zijn :stupid

heeft ie ook die geweldige aftertouch :{

Van Old Crow's:
Moog, Korg, Yamaha (just to name a few) were well aware of the desire to get polyphony on stage. Moog had their Polymoog project underway, and Korg had the Delta/Sigma coming out, but Yamaha drew on their Electone organ engineering team to come up with the musician's polyphonic synthesizer. Taking 3 years to develop, Yamaha took the layout of the EX-42 triple-manual+pedalboard organ and fashioned a synthesizer--THE synthesizer of which arguably no equal has yet been seen in terms of performance potential: The Yamaha GX1.

Dit gelezen hebbende, denk ik eigenlijk dat het dezelfde behuizing, maar een heel andere sound engine is...

Owww... heel even terzijde.... ik ben echt in het verkeerde decennium geboren... ;{

Laatst gewijzigd:
Naar verluid de introductie van ic's voor Yamaha. Ik ben echt benieuwd of het de moeite waard is. Ik vermoed dat er weinig onderdelen inzitten die van pas kunnen komen in een CS-synth. Ook geen handzame bak om aan te houden voor de reserve-onderdelen ;)
Ik moet Peter Forrest er maar eens op naslaan, daar staat hij in meen ik.

Zou het een serieuze advertentie zijn ? Foto's komen van het net...

Ook lid van de familie... plaatje is zo goed, dat wil ik echt effe posten:

Attachments

• 274235172_45c1be3914.jpg
    274235172_45c1be3914.jpg
    60,6 KB · Bekeken: 104
Origineel geplaatst door wouw
Naar verluid de introductie van ic's voor Yamaha. Ik ben echt benieuwd of het de moeite waard is. Ik vermoed dat er weinig onderdelen inzitten die van pas kunnen komen in een CS-synth. Ook geen handzame bak om aan te houden voor de reserve-onderdelen ;)
Ik moet Peter Forrest er maar eens op naslaan, daar staat hij in meen ik.

Zou het een serieuze advertentie zijn ? Foto's komen van het net...

Ik sprak de eigenaar want ik had hem gebeld ivm interesse...volgens hem moest een ruit eruit om hem het huis uit te krijgen..haha
Weet iemand in hoeverre dit een interessant instrument is of een dinosaurus (lees uitgestorven wegens onsuccesvol) en een rariteit....

Origineel geplaatst door Hanz
Ook lid van de familie... plaatje is zo goed, dat wil ik echt effe posten:

Mooie foto.......

die ex42 wat is die mooi zeg,coole space-design,moest ik plaats hebben...=(

speceorgan.jpg

Die eikels op MP,met hun pic protectors..

= dus een triple organ full poly ,..
daarna kwamen er dus cs serie synths
wat is meer bruikbaar
ik denk een cs serie synth met midi kit erop
kost je ook geen nieuwe rug

:D
maar een halve
:engel:

WAT een bak..

Zo uit Star Trek! :)

79_3.jpg

:D Er komt ook een nieuwere versie die waarschijnlijk net zo bruikbaar is??

Linkje

Attachments

• d-deck.jpg
    d-deck.jpg
    23,1 KB · Bekeken: 107
Origineel geplaatst door Zoidsity
:D Er komt ook een nieuwere versie die waarschijnlijk net zo bruikbaar is??

Neeeeeej, want die andere heeft DRIE klavieren, handig voor de nog niet eerder nuttig ingebrachte ledematen...

:D Oké.. even afwachten wat de D-Deck ES of XL gaat brengen dan..

Back