massive303
Nieuwkomer
Ik ben van plan een Axiom 61 USB midi controller van M-audio aan te schaffen, of beter: WAS...Tot ik vernam dat dit apparaat niet werkt met Windows XP Media Center (WMCE)...Naar het schijnt zijn er niet zoveel midi controllers die werken met WMCE...Begrijpe wie het kan, een multimediaplatform dat zelfs zoiets niet ondersteunt. Anyway, men had mij dit aangepraat omdat ik anders geen voordeel zou halen uit mijn AMD 3800 Dual Core processor...
Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben, of die me een andere gelijkaardige controller kunnen aanraden...Ik heb wat op het net rondgeneusd en heb wat andere , gelijkaardige apparaten aangetroffen, zoals NOVATION reMOTE 61, CMU UF 6, E-MU Xboard 61....
Zijn er nog andere goede midi keyboards te vinden die zeker met WMCE werken...
Ik werk met CubaseSX en FLstudio. Softsynths: Massive van Native Instruments, Toxic III, ...Genre: Boards of Canada, Dentl, Bola...(orchestral, met de nodige baslijnen versterkt en hier en daar een bliepje....)
Wij danken u bij voorbaat....
Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben, of die me een andere gelijkaardige controller kunnen aanraden...Ik heb wat op het net rondgeneusd en heb wat andere , gelijkaardige apparaten aangetroffen, zoals NOVATION reMOTE 61, CMU UF 6, E-MU Xboard 61....
Zijn er nog andere goede midi keyboards te vinden die zeker met WMCE werken...
Ik werk met CubaseSX en FLstudio. Softsynths: Massive van Native Instruments, Toxic III, ...Genre: Boards of Canada, Dentl, Bola...(orchestral, met de nodige baslijnen versterkt en hier en daar een bliepje....)
Wij danken u bij voorbaat....