Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door bikkel
Ik geloof echt heilig dat dat heerlijke vieze digitale randje echt bijna in mijn bereik is. Met die bitcrusher plugin kwam ik al best ver, maar vond ik hem in het hoog niet zo overtuigend.....
En ik weet niet wat jullie voor jullie MiniMoogs betaald hebben, maar als je net grof geld hebt neergelegd voor de Meest Ultieme Synthesizer Aller Tijden hoor je toch niet graag dat je beter een andere kunt kopen???
"memory = digitale chip" ga ik wel in mee, maar "chip = digitaal" gaat toch echt niet op (zie alle opamp en ssm chips)Origineel geplaatst door m.u.f.f
memory = chip= digitaal![]()

Origineel geplaatst door m.u.f.f
jij hebt de minimoog gekocht omdat dit volgens een hoop mensen de ultieme synthesizer is?
Wou je beweren van niet?
Wat kost zon synth? 2000 euro? Ik mag toch aannemen als je een synth aanschaf dat je weet wat je in huis haalt, okay als het gaat om 100 euro, ach dan kan je de gok nemen.
...maar als je net grof geld hebt neergelegd voor de Meest Ultieme Synthesizer Aller Tijden hoor je toch niet graag dat je beter een andere kunt kopen???
Origineel geplaatst door ch9527
maar een sampler is geen synth. zeker geen minimoog, geen osc drift etc.
Origineel geplaatst door Leo
ik kan je probleem oplossen. ik wil de minimoog wel ruilen met een microwave 1. bij mij thuis 1 op 1, maar als ik naar jou moet rijden wil ik graag 25 euro voor de benzine. ik hoor het wel.

Uit mijn creamware minimax asb komen toch echte vette geluiden ala minimoog, maar daar zit al een effectprocessor ingebouwd.

En ik weet niet wat jullie voor jullie MiniMoogs betaald hebben, maar als je net grof geld hebt neergelegd voor de Meest Ultieme Synthesizer Aller Tijden hoor je toch niet graag dat je beter een andere kunt kopen???

Origineel geplaatst door bliepertronic
800 gulden!
wel een hele tijd geleden.iedreen wilde toen perse ee dx 7 hebben![]()
![]()