TR-909 nog een uurtje

Leuke prijs voor hetmoment!

Origineel geplaatst door resonance
hey volgens mij is dit de TR die hier ook op t forum staat :)

Misschien wel. Maar dat is toch vreemd...je zou toch zeggen dat het niet dezelfde personen zijn.

of misschien was koper hier op t forum alweer uitgekeken op zn TR :)

denk wel dat het dezelfde TR is ..

maar ff afwachten op een reply van R-ond .

Hey R-ond... hoe, zit.. t nu? is.. het, dezelfd4?
Zelfde.. Perso9on,.. zelfde TR???

Nog steeds 760 en nog tien minuten.....er gaat iemand een mazzeltje hebben!

Of het gaat echt de laatste minuut als een speer. Maar toch, hij zou nu al wat hoger moeten staan.

..

..

Origineel geplaatst door resonance
of misschien was koper hier op t forum alweer uitgekeken op zn TR :)

denk wel dat het dezelfde TR is ..

maar ff afwachten op een reply van R-ond .

Hey R-ond... hoe, zit.. t nu? is.. het, dezelfd4?
Zelfde.. Perso9on,.. zelfde TR???

Maakt dat wat uit dan?

..

..

En nee is niet de mijne , maar Jeff Mills mag hem direct signeren..

heb die tr_909 met jeff mills siganture al 100de keren zien passeren her en der, ook al jaren terug
vraag me af of het steeds dezelfde is. wrs wel :)

Re: ..

Re: ..

Origineel geplaatst door rombraz
Maakt dat wat uit dan?

als t dezelfde is ben ik wel benieuwd ja .. waarom iemand dan zo snel zn TR alweer weg doet, Misschien wil iemand er weer zo snel vanaf omdat ie niet goed was of klonk bijv. weet je iig dat je deze niet moet kopen als je m tegen komt

Ik heb ook ff zitten denken over die gesigneerde hardware stukken.

Opzich is het wel een logische beredenering dat Jeff Mills geen 909 zou gebruiken met een slappe kick erin.
Je weet wel, dat geluidsverschil wat je zou hebben tussen verschillende productiedates/serienummers.
De eene 909 is de andere niet, maar als bijv. JeffMills hem heeft gebruikt en dan nog live ook!!! Dan moet dit wel een 909 zijn met een moddervettedikkekicker erin. 1+1=2 zeg maar.

Tis maar een theorie

:smeris:

Ik zit ff oude hardcore tracks te luisteren maar DJ BOUNTYHUNTER - WHOOPS moet echt nogeens luisteren :{
Het kan echt niet stuk bij mij zoals die 909 daarin zit!!!

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Ik heb ook ff zitten denken over die gesigneerde hardware stukken.

Opzich is het wel een logische beredenering dat Jeff Mills geen 909 zou gebruiken met een slappe kick erin.
Je weet wel, dat geluidsverschil wat je zou hebben tussen verschillende productiedates/serienummers.
De eene 909 is de andere niet, maar als bijv. JeffMills hem heeft gebruikt en dan nog live ook!!! Dan moet dit wel een 909 zijn met een moddervettedikkekicker erin. 1+1=2 zeg maar.

Tis maar een theorie

:smeris:

Ik zit ff oude hardcore tracks te luisteren maar DJ BOUNTYHUNTER - WHOOPS moet echt nogeens luisteren :{
Het kan echt niet stuk bij mij zoals die 909 daarin zit!!!

helemaal mee eens:okdan:

Volgens mij heeft hij er gewoon snel wat op gekladderd en was het ding gewoon van een organisator.

re

re

Ben ik het ook mee eens want er staat geen eens Jeff mills dit was ff vlug vlug..

Origineel geplaatst door bikkel
Volgens mij heeft hij er gewoon snel wat op gekladderd en was het ding gewoon van een organisator.

Ik dacht het nog anders: JeffMills heeft dat ding nog nooit aangeraakt. Moet je nou ff kijken naar die handtekening. ik ben dan toevallig ilustrator van beroep maar deze handtekening heb ik al op minstens 3 verschillende manieren op 909's zien staan. Elke keer anders en elke keer een handtekening die meer op een krabbel/paraaf lijkt dan dat je er een cheque mee uit zou schrijven. Ik denk dus,om even terug te komen op mijn eerste verhaaltje, dat je er bijna wijs aan zou kunnen doen door er zelf met een Edding2000 "Thnx Jeff" op te schrijven omdat mensen kunnen sugeren dat deze 909 wel die uberkick bevat (want dat doen ze niet allemaal). Mij lijkt het eerder zonde, maar dat ben ik. :engel:

NU ZIJN MIJN CHOCOPOPS SLAP GEWORDEN DOOR HET LANGE VERHAAL :(

Back