• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: ER1 en DX200

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Beepr

Lekker lang lid
In prima staat uit rookvrije studio: Yamaha DX200 en een Korg ER-1 uiteraard met de boekjes en dergelijke. Beide hebben de warme studio nog nooit verlaten en zijn dus gewoon nieuw!*D

Voor de DX200 wil ik 300, en voor de ER-1 250 euro hebben,
wie maakt me los?

Toevallig interesse in een Roland MKS-50 + bijbetaling voor die DX200?

Hoi mensen... ff voor de duidelijkheid, ik wil ze gewoon verkopen zonder inruil of iets dergelijks. De bedoeling is namelijk de aanschaf van een nieuwe pc te bekostigen en wat meer softsynths en softsamplers te gaan gebruiken in plaats van nog meer doosjes te scoren.. : )

Origineel geplaatst door Beepr
Hoi mensen... ff voor de duidelijkheid, ik wil ze gewoon verkopen zonder inruil of iets dergelijks. De bedoeling is namelijk de aanschaf van een nieuwe pc te bekostigen en wat meer softsynths en softsamplers te gaan gebruiken in plaats van nog meer doosjes te scoren.. : )
Okay, jammer, heb pas over een maandje of 2 weer geld om nieuwe apparatuur te kopen...Mocht je 'm dan nog niet kwijt zijn (erg onwaarschijnlijk) dan wil ik 'm wel hebben :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back