Korg DSS-1

Status
Please reply by conversation.

ez`

.:.
Jawel.. ik ben op zoek naar een KORG DSS-1 !

attachment.php

Dit bakbeest dus.

Prijs.. tja.. tussen de 150 en 200 euro? Als je 1 hebt: laat het me svp weten! Over de prijs worden we het wel eens.

Je kunt me PB'en, of mailen.

Hoop dat je er een kunt vinden! je zult er geen spijt van krijgen.. Die van mij heeft helaas een knopje die het even niet meer doet. Moet dus nog gefixed worden. Maar ik verkoop hem nooit meer.

Misschien vergelijkbaar wat wel nu te koop staat.. is een Ensoniq esq1 heeft analoge filters. Ken hem zelf niet maar hij lijkt me het proberen waard.

succes

niet om je van je ilussie af te helpen maar t bedrag ,..wat je wil uitgeven ist niet toerijkent denk ik
ff denken waar ,...uhh
er staat er eentje te koop niet hiero ,..voor 350.- vondt ook iets te
maar ask iedereen [ook pal] mag geloven istie eg wreed as synth zijnde

ik zoek eigenlijk de dsm 1
want hij is eg groot
ik ben een beetje benieuwd hoe de fz10 m zich verhoudt tot de dss1
ook een idem app denkik
en ook best rare/zeldiezaam

iig sc6
:engel: ebay weinig kans want wie stuurt zo,n mega app nou op
in een doods kist zekers
:D

Hmm, ik wist niet dat het een illusie was; dat was simpelweg de gemiddelde prijs die ik kon vinden voor deze bak hier in de synthforum-marktplaats geschiedenis.

Als het niet toereikend is wil ik uiteraard wel meer betalen; laten we zeggen dat ik datgeen wil betalen dat toereikend wordt geacht door de verkoper ;)

Bedankt voor de.. realistische kijk, in ieder geval :D

Weet je toevallig nog waar die DSS1 voor 350 stond? Misschien dat dat toch iets voor mij is.

Enneh pal, die ESQ1 leek me nooit heel interessant, ik heb dan toch liever een fizmo denk ik. Maar ik zal 'ns goed uitzoeken wat die ESQ1 nou precies allemaal kan.. thx!

Origineel geplaatst door ez`
Hmm, ik wist niet dat het een illusie was; dat was simpelweg de gemiddelde prijs die ik kon vinden voor deze bak hier de synthforum-marktplaats geschiedenis.
Als het niet toereikend is wil ik uiteraard wel meer betalen; laten we zeggen dat ik datgeen wil betalen dat toereikend wordt geacht door de verkoper ;)
Bedankt voor de.. realistische kijk, in ieder geval :D
Weet je toevallig nog waar die DSS1 voor 350 stond? Misschien dat dat toch iets voor mij is.
Enneh pal, die ESQ1 leek me nooit heel interessant, ik heb dan toch liever een fizmo denk ik. Maar ik zal 'ns goed uitzoeken wat die ESQ1 nou precies allemaal kan.. thx!

zoals beloofsd gxdver miss zo de sporanos
http://www.marktplaza.nl/KORG-DSS1-Hybride-Sampling-Synthesizer-uit-1986-2640681.php

en die is wel heel mooi 350.- kan nog net 300 zou mooier zijn maar tis een erg mooie en fattuh machine

Niet zo lang geleden stond er op ebay een te koop vr €10,50 met nog enkele uren te gaan. Hij werd trouwens opnieuw aangeboden. De vorige keer stond hij er op met een "Nu Kopen" prijs van €99, maar er was blijkbaar niemand die hem wou :)

Das het gekke met die Dss-1 bakken, niet iedereen weet hoe vet een sample met dit ding wordt. Als je geluk hebt scoor je er dus een voor een prikkie. Maar nu vind ik 250,- ook een prikkie voor deze bak maar denk dat dit wel de prijs is waarvoor je er 1 kunt scoren.

Ik doe die van mij wellicht in de verkoop aangezien er wat voor in de plaats komt! nog niet 100%

Hij heeft wat kuren... Het NO knopje werkt niet meer, en de toets contacten moeten schoongemaakt worden. Verder werkt ie prima ook de floppydrive. Incl copie manual en 1 floppy.

Tis echt een beest :duivels:

Origineel geplaatst door pal
Ik doe die van mij wellicht in de verkoop aangezien er wat voor in de plaats komt! nog niet 100%

Hij heeft wat kuren... Het NO knopje werkt niet meer, en de toets contacten moeten schoongemaakt worden. Verder werkt ie prima ook de floppydrive. Incl copie manual en 1 floppy.

Tis echt een beest :duivels:

moet ie gaan kosten dan ,...met al die brakke 8D knoppen ,..
op ebay gaan ze eg voor weinig trouwens

hey een dsm
http://cgi.ebay.com/KORG-DSM-1-Digi...e-DSM1-NR_W0QQitemZ270060605774QQcmdZViewItem
79.-$ jahoor

nog een 41 pounds
http://cgi.ebay.co.uk/Korg-DSM1-rac...2092749QQihZ009QQcategoryZ58722QQcmdZViewItem

by 150.- word ik nog 0over boden ben beniewd waardie op uit komt?

:halleluja

Status
Please reply by conversation.
Back