Mijn studio annex crib XI [post hier foto's!]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Foto 2.

Attachments

• dsc00168.jpg
    dsc00168.jpg
    59,4 KB · Bekeken: 133
hoe heb je nou ooit die draad weer kunnen vinden phochos ;) ziet er weer beter georganiseerd uit dan een jaar geleden zo!

Re: W.A.H.-Studio annex nu

Re: W.A.H.-Studio annex nu

Origineel geplaatst door phochos
met de apparaten erin, die dus nu ECHT BLIJVEN STAAN.

onder sommige apparaten zie ik de originele verpakking al klaarstaan voor verzending ;)

Re: Re: W.A.H.-Studio annex nu

Re: Re: W.A.H.-Studio annex nu

Origineel geplaatst door Leo
onder sommige apparaten zie ik de originele verpakking al klaarstaan voor verzending ;)

Geinige gozer!!!!

Gebruik vaak de dozen als ondersteuning. Is nu echt de bedoeling om het zo te houden of ik moet nog een keertje de hoofdprijs van 1 miljoen winnen, dan koop ik wat mooiere apparaten erbij. Maar voorlopig win ik nooit wat!!

Phochos:D

Origineel geplaatst door phochos
Erachter dat deze thread dus nog wel bestond, maar kon hem echt niet meer vinden, ook niet met een zoekopdracht.
heer copini, de man van de bezemkast (a.k.a. smurferruimte) heeft reeds vele malen in verschillende threads aangegeven dat 'men' bezig is met het indexeren vandaar dat de zeikmachine niet optimaal functioneerd.

Origineel geplaatst door 6 trak
heer copini, de man van de bezemkast (a.k.a. smurferruimte) heeft reeds vele malen in verschillende threads aangegeven dat 'men' bezig is met het indexeren vandaar dat de zeikmachine niet optimaal functioneerd.

Dat was toen het geval, maar is het niet meer. Dat indexeren is gestart op 28 mei en zou ongeveer 24 uur duren. Inmiddels is het 5 juni, dus dat indexeren was al een week geleden klaar.

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=828433#post828433

Origineel geplaatst door klausito
Met zoeken vind je hem echter nog niet...

Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat het erbij slepen van die post van Copini van anderhalve week geleden niet zoveel hout snijdt.

Maar genoeg off topic... :D

Origineel geplaatst door etaoin
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat het erbij slepen van die post van Copini van anderhalve week geleden niet zoveel hout snijdt.

Juist wel, toen werkte het niet, nu nog niet. Dus ook na 1,5 week...

Maar genoeg off topic... :D
Helaas wel ja want het topic over het niet kunnen vinden van Mijn studio annex crib XI is gesloten....

Origineel geplaatst door Roel
hoe heb je nou ooit die draad weer kunnen vinden phochos ;) ziet er weer beter georganiseerd uit dan een jaar geleden zo!

Hoi Roel,

Omdat ik weer grote zin had gekregen in muziek maken wilde ik ook weer professionelere apparaten hebben ipv de keyboardjes waarmee ik een jaar heb gebaggerd. Ik combineer nu de hardware synths en sequencers met de softwareprogramma's van Magix en dat werkt SUPER!!!!!!!!

Phochos:engel:

een update.

De Nr3 is inmiddels verkocht helaas, verder alles hetzelfde.

ens

Attachments

• studio 2007.jpg
    studio 2007.jpg
    46,7 KB · Bekeken: 115
en nog een

en nog een

ander perspectief

Attachments

• studio 2007 1.jpg
    studio 2007 1.jpg
    44,2 KB · Bekeken: 121
ziet er tof uit ens :)

Yoki heerst!

Ziet er goed helder en overzichtelijk uit Ensemble...

Krijgt van mij het predikaat: Prima!:dj:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back