Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ziet er weer beter georganiseerd uit dan een jaar geleden zo!Origineel geplaatst door phochos
met de apparaten erin, die dus nu ECHT BLIJVEN STAAN.

Origineel geplaatst door Leo
onder sommige apparaten zie ik de originele verpakking al klaarstaan voor verzending![]()

heer copini, de man van de bezemkast (a.k.a. smurferruimte) heeft reeds vele malen in verschillende threads aangegeven dat 'men' bezig is met het indexeren vandaar dat de zeikmachine niet optimaal functioneerd.Origineel geplaatst door phochos
Erachter dat deze thread dus nog wel bestond, maar kon hem echt niet meer vinden, ook niet met een zoekopdracht.
Origineel geplaatst door 6 trak
heer copini, de man van de bezemkast (a.k.a. smurferruimte) heeft reeds vele malen in verschillende threads aangegeven dat 'men' bezig is met het indexeren vandaar dat de zeikmachine niet optimaal functioneerd.
Origineel geplaatst door etaoin
Dat was toen het geval, maar is het niet meer. Dat indexeren is gestart op 28 mei en zou ongeveer 24 uur duren. Inmiddels is het 5 juni, dus dat indexeren was al een week geleden klaar.
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=828433#post828433
Origineel geplaatst door klausito
Met zoeken vind je hem echter nog niet...

Origineel geplaatst door etaoin
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat het erbij slepen van die post van Copini van anderhalve week geleden niet zoveel hout snijdt.
Helaas wel ja want het topic over het niet kunnen vinden van Mijn studio annex crib XI is gesloten....Maar genoeg off topic...![]()
Juist wel, toen werkte het niet, nu nog niet
Origineel geplaatst door Roel
hoe heb je nou ooit die draad weer kunnen vinden phochosziet er weer beter georganiseerd uit dan een jaar geleden zo!

Origineel geplaatst door Jellow
http://www.syntezatory.prv.pl/vintage.htm
(helaas) niet van mij.. maar zo extreem dat ik t moest posten gewoon![]()