SlamDub
test
KRK7000 zie ik daar, top!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Beepr
@ Slamdub: KRK-tjes bevallen nog steeds errug goed i.d.d.
@ Hanz: Thanks..het zijn er in totaal 3 en ze zijn naar eigen ontwerp door een meubelmaker gebouwd destijds
en bij een meubelspuiterij verder afgewerkt, dus niet echt zelfbouw eerlijk gezegd...hihi
@ Lotuz: Sja, de studio in deze vorm is inmiddels zo'n 10 jaar oud en kleuren zijn altijd erg smaakgebonden uiteraard.
Heb destijds een tijd lopen dubben voor de kleur, en toen maar voor blauw/alu gegaan.
Alles is inderdaad fraai verzonken en alle bekabeling loopt intern, dus geen gezut met kabels en snoeren, althans weinig.
Multicore en optische kabels tussen meubels, verder eigenlijk niets.
lings rechts staan ...iig erg netjes Origineel geplaatst door R-ond
idd je bent een van de weinigen die er soon strakke staat avn spul op na houdt iedereen heeft een "asbakkie "cabletje ...parkieten kooilings rechts staan ...iig erg netjes
en idd daar hoort een z1 by [toch ? ]
Origineel geplaatst door kareltje
Ja de kanarie is weg!!!

Origineel geplaatst door Beepr
@ Slamdub: KRK-tjes bevallen nog steeds errug goed i.d.d.
@ Hanz: Thanks..het zijn er in totaal 3 en ze zijn naar eigen ontwerp door een meubelmaker gebouwd destijds
en bij een meubelspuiterij verder afgewerkt, dus niet echt zelfbouw eerlijk gezegd...hihi
@ Lotuz: Sja, de studio in deze vorm is inmiddels zo'n 10 jaar oud en kleuren zijn altijd erg smaakgebonden uiteraard.
Heb destijds een tijd lopen dubben voor de kleur, en toen maar voor blauw/alu gegaan.
Alles is inderdaad fraai verzonken en alle bekabeling loopt intern, dus geen gezut met kabels en snoeren, althans weinig.
Multicore en optische kabels tussen meubels, verder eigenlijk niets.

Origineel geplaatst door Lotuz
Behringers ingeruild voor een US2400?![]()

Ik begrijp echt niet dat er niet meer 24+ kanaals mixer controllers zijn, want de US-2400 is ook end of life wegens lood in het product 
Origineel geplaatst door ruudvee
Jeemig, het mag wat kosten bij jou, die Mackie controller met expantion.
Jummmmieee, was ik maar rijk en niet zo knap.![]()

En heb ook weleens overwogen een tweedehandsje die op marktplaats.nl te koop stond, te kopen. Maar de horrorverhalen over de US-2400/Cubase combinatie hebben me toen min of meer weerhouden om 'em te halen.