Mijn studio annex crib XI [post hier foto's!]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
maak hardstyle en ben idd bezig met combi hardware/vst. Steeds dingetjes bijkopen. Blijft een leuke hobby ;)

Origineel geplaatst door dsil
Leuk, ik heb er ook een paar meegenomen uit Bali. Zo te zien komt deze daar ook vandaan aan de beschildering te zien! Door de metalen lipjes verder/minder ver uit te steken kun je de toonhoogtes ervan veranderen.

Indonesie rules en ik mis Jan een ex werkmakker maar hij snapt dat niet ;)

Origineel geplaatst door The Poisoner
Puur als kunstobject aangeschaft of komt er ook nog herrie uit?

Er komt pentatonisch ONverantwoorde herrie uit

gewoon leuk als er niks meer lukt met de high tech. deze kan altijd klinken in 3*2 maten

Ik ben momenteel bezig met een studioverbouwing. Er komen een aantal schappen aan de muur om myn synths op te kunnen legggen. Als dit klaar is volgen er nieuwe foto's

Ik heb ook eindelijk na 1,5 jaar weer eens wat spul bij elkaar staan om wat muziek te maken. Een studio kan ik het niet noemen, het is meer mijn persoonlijke hoekje in onze tijdelijke éénkamerwoning. :D

Echt ergonomisch verantwoord is het niet en als ik bezig ben kan m'n vriendin geen tv kijken, want daar zit ik dan voor 8o)

Attachments

• pict2793.jpg
    pict2793.jpg
    41,7 KB · Bekeken: 110
En ik snap dit niet helemaal, maar dat zal wel aan mij liggen :D

En idd, indonesie is een fijn land (en bali een fijn land in indonesie)

volgens mij is die in zijn discotheek van zijn vader gaan werken en heeft ie alles achtergelaten incluis zijn world of warcraft.

Ps de disco staat in Indonesië

W.A.H.-Studio na opfrissing

W.A.H.-Studio na opfrissing

Zo ziet mijn studio er nu uit, het enige wat ik overgehouden heb. Voor mijn project "Billig Musik" gebruik ik nog een Yamaha PSS790 (staat niet op de foto).

Phochos:D

Attachments

• studio.jpg
    studio.jpg
    41,3 KB · Bekeken: 118
Echt ergonomisch verantwoord is het niet en als ik bezig ben kan m'n vriendin geen tv kijken, want daar zit ik dan voor 8o)

Is een eenkamerwoning niet de ultieme relatietest? :D

Nou dit is dan mijn "muurtje"

Bericht door een moderator:
Link verwijderd

Best aardig toch ?

Last edited by a moderator:
Ben flink aan het knutselen geweest de laatste tijd.

Eind 2006 zag het er nog zo uit:
studio.jpg

Amper MIDI-integratie, alles direct in de mixer geprikt en sommige dingen niet eens aangesloten.

Na aanschaf van een Virus B en de wens om toch meer met MIDI te gaan doen, ziet het er bij mij sinds gisteren zo uit:
newstudio.jpg

Zoek de verschillen!

Als je het over mijn foto hebt: neen. Ik weet niet eens wat een Eminent is.

Origineel geplaatst door fuse
Is een eenkamerwoning niet de ultieme relatietest? :D

Neuh, we hebben net een half jaar in Azie gereisd en daarna een half jaar in australië in een bus geleefd, dus die test hebben we wel achter de rug. (alhoewel ik daar geen synths had, dus wieweet }:| )

Allemachtig wat mooi, echt heeel mooi. Dat meubel, zelf gemaakt ? de cornertraps en wand absorbers? zelfbouw ?
Heb je nog een foto van iets meer naar achter, dat het geheel er wat beter op staat?

ja zelfbouw, met een timmerman :D

maar alles custom-made ja

jammer dat al mn spotjes kapot zijn aan de onderkant van t hout langs de muur

studio3.jpg

studio4.jpg

studio5.jpg

waar heb je die bioscoopstoeltjes vandaan? :{

dat zijn stoeltjes uit t concertgebouw :)

en die andere 1976 buss class klm 8)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back