Mijn studio annex crib XI [post hier foto's!]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
supersonic

Attachments

• img_0007.jpg
    img_0007.jpg
    206 KB · Bekeken: 117
Wel een compact anti-inbraak systeem. :D

OK, mijn stekkie. Sinds zomer 2006 ben ik zo veel mogelijk synths aan het vervangen door de moduleversie.

Foto 1. Het "centrum"

Attachments

• master.jpg
    master.jpg
    36,2 KB · Bekeken: 108
Mijn laatste synths (worden vervangen door modules):

Attachments

• synths.jpg
    synths.jpg
    33,8 KB · Bekeken: 115
Rollie, heb je die modules nou niet vastgeschroefd maar gewoon opgestapeld?
Kan me ergens niet voorstellen dat dat erg fijn is voor het onderste bakkie.... :o:

wat een toffe studio's weer hier !!!

:halleluja

Origineel geplaatst door Danny
Een odyssey zonder keyboard wordt in de volksmond wel eens een ARP AVATAR genoemd ;) .

Da's niet helemaal hetzelfde hoor. DIt is duidelijk een Odyssey zonder keyboard. De pitchbend pads zitten er nog op namelijk.

Origineel geplaatst door MPCman
Gaaf om steeds meer e-drum kits te zien! Jammer dat het voornamelijk Roland's zijn, d'r zijn nog meer leuke kitjes :)

Welke dan? Behalve Yamaha prut en het véél te dure ddDrum.
Ik roep niet zomaar Yamaha prut. Met name in drum forums wordt veel geklaagd over slechte kwaliteit triggers, gammele kwaliteit van hardware en slechte respons. Mijn zoon heeft een Yamaha e-kit gehad, leuk voor te oefenen maar aboluut niet om mee te nemen naar optredens. Daarna heeft hij een TD6 van Roland. Veel beter dan Yamaha maar ook niet zo geschikt voor "on the road". En nu wil hij een TD12 (misschien als de financien het toelaten een TD20)

Origineel geplaatst door MPCman
Gaaf om steeds meer e-drum kits te zien! Jammer dat het voornamelijk Roland's zijn, d'r zijn nog meer leuke kitjes :)

Maar in de prijsklasse TD3-KW is Roland heer en meester... Heb vele kits gehoord in die klasse, maar deze sprong er echt bovenuit! De Yamaha's uit die prijsklasse zuigen echt donkeyballs, vooral de cymbals klinken nergens naar! Natuurlijk is een TD-20 of een DDrum4 een stukje geiler, maar ik ben ZWAAR tevreden met mijn bak... Sterker nog, ik ga even drummen! :okdan:

het is een arp Odyssey waren een paar toetsen gebroken en speelde nooit op die toetsen...mis waarschijnlijk zoals smackos zie de duophoon... maar... uhh zo nam hij minder ruimte in beslag , hij was een keer defect, toen kon bij saint eric betalen met toetsen, vondt ik wel ok, als je rechts op de foto kijkt zie je ook nog een juno60 zonder toetsen,wel met midi dcb, als je space minimaal is .......

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back