Mijn studio annex crib XI [post hier foto's!]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Rollie
Welke dan? Behalve Yamaha prut en het véél te dure ddDrum.
Ik roep niet zomaar Yamaha prut. Met name in drum forums wordt veel geklaagd over slechte kwaliteit triggers, gammele kwaliteit van hardware en slechte respons. Mijn zoon heeft een Yamaha e-kit gehad, leuk voor te oefenen maar aboluut niet om mee te nemen naar optredens. Daarna heeft hij een TD6 van Roland. Veel beter dan Yamaha maar ook niet zo geschikt voor "on the road". En nu wil hij een TD12 (misschien als de financien het toelaten een TD20)

alles heeft zijn prijs... ;)

ik zelf mep op een DD55 van yamaha goed genoeg voor het afreageer werk

ok roland is beter maar er hangt wel een wezenlijk verschil in prijs aan

;)

Hier op mn 'studentenkamer' speel ik op een Roland SPD-11 met kick en hihat pedaal. Ik heb een bijna complete ddrum4 kit ergens in dozen bij mn vader liggen. Waarschijnlijk dat ik binnenkort mn module + triggers ga gebruiken om mn akoestische kit bij een optreden te 'versterken'. Ben benieuwd hoe dat bevalt :)

her-inrichting

her-inrichting

Crib opnieuw ingericht....valt niet mee in een kamertje van 2 bij 3 meter !:D

Attachments

• compri 1.jpg
    compri 1.jpg
    29,2 KB · Bekeken: 114
rechts...

Attachments

• compri 2.jpg
    compri 2.jpg
    32,3 KB · Bekeken: 119
detail..

Attachments

• compri 5.jpg
    compri 5.jpg
    32,1 KB · Bekeken: 129
links..

Attachments

• compri 6.jpg
    compri 6.jpg
    29,6 KB · Bekeken: 127
links...(bovenste is korg delta)

Attachments

• compri 3.jpg
    compri 3.jpg
    42,2 KB · Bekeken: 115
links achter...

Attachments

• compri 4.jpg
    compri 4.jpg
    30,8 KB · Bekeken: 125
En op de slaapkamer nog een Korg800DV(maxi-korg) en een Simmons SDS-8.
TB-303 staat bij m'n vriendin.
Van de week de KorgD1600 MK2 van Leo gekocht....sjit waar moet ik die nu laten:D
En ja ik weet het...jammer van die Behringer mengtafels:o:

Origineel geplaatst door MARCO2
..
En ja ik weet het...jammer van die Behringer mengtafels:o:

Wat een onzin. Als jij er nu opzich prettig op kan werken, maakt 't toch niet uit?

Voor de rest: een nuttig gebruik van de 'beperkte' ruimte (veel gear! Meer=beter!!)
Mijn studiootje zal niet HEEL veel groter worden (3x3 meter, schat ik)

Qua audio kabels is alles aangesloten nu...viel niet mee, heb 2 patchbays gebruikt waarmee ik dus een berg x-tra kabels moest aanschaffen.
Komende week het midi-gebeuren aansluiten.

Origineel geplaatst door Zoidsity
Wat een onzin. Als jij er nu opzich prettig op kan werken, maakt 't toch niet uit?

Daar heb je gelijk in, zeer weinig last ook van krakende potmeters en ik heb ze al een tijdje en altijd in een niet-rookvrije ruimte gestaan!

Voor de rest: een nuttig gebruik van de 'beperkte' ruimte (veel gear! Meer=beter!!)
Mijn studiootje zal niet HEEL veel groter worden (3x3 meter, schat ik)

Handige van zo'n kleine ruimte is wel dat je alles binnen handbereik heb.
Hoop nog steeds dit jaar nog te verhuizen ...was eigenlijk ook niet echt gelukkig nadat ik het laatste kabeltje aangesloten had...moet er niet aan denken dat ik dadelijk alles weer opnieuw moet gaan inrichten...maarja, ik weet het ..daar moet ik ook niet aan denken, gewoon knallen met die ballen !

en voor de oplettende onder ons: moet nu toch echt snel es een track posten...nog nooit gedaan:o:

ik krijg 1 jv al niet in mn setup :D die gebruik ik werkelijk nooit

ideaal rack dit om die zooi in 1 keer bij t grof vuil te zetten 8o)

3x jd990, 1x 2080, 1x 5080, 4x 1080 voor de liefhebbers. De reden? Ze kosten geen drol en als je gaat stapelen weet je niet wat je hoort. Ik ben er tevreden over, ben ook blijven steken in de jaren 80/90 ben ik bang :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back